Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: مسی را جذب می‌کنید؟ از هر بازیکن خوب استقبال خواهم کرد

© REUTERS / MARKO DJURICAماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق
ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پی‌اس‌جی به شایعه جذب مسی از سوی تیمش واکنش نشان داد و مدعی شد که از هر بازیکن خوب استقبال خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در آغاز هفته مائوریسیو پوچتینو پس از برکناری توماس توخل، هدایت پارسن‌جرمن را به عهده گرفت و با روی کار آمدن این سرمربی آرجانتینی، شایعه پیوستن مسی به تیم فرانسوی داغ‌تر از قبل شد.

Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
مسی سوژه شوخی یک باشگاه روسی شد + عکس

سرمربی پی‌اس‌جی که ساعتی قبل در کنفرانس خبری قبل از بازی با سن‌آتین با خبرنگاران به صورت آنلاین صحبت می‌کرد، به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که از هر بازیکن خوب استقبال خواهد کرد.

او در این مورد به رسانه‌ها گفت:" سعی می کنیم که شایعات را به آینده موکول کنیم یعنی زمانی که همه در این جا جا افتاده باشیم. از هر بازیکن خوبی استقبال خواهیم کرد. با لئوناردو مدیر ورزشی تیم به صورت روزمره در تماس هستیم و شانه به شانه و روزی 12 ساعت کار می کنیم. بین بازیکنان رابطه خوبی وجود دارد و سعی می کنیم بهترین تصمیم را بگیریم".

این در حالی‌ست که مسی تا پایان فصل با بارسلونا قرارداد دارد و در صورتی که قراردادش را تمدید نکند، می‌تواند به صورت آزاد به باشگاه دیگری بپیوندد که پی‌اس‌جی یکی از گزینه‌ها است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала