انتقال داعشی های خطرناک به پایگاه نظامی امریکا

© AP Photo / Militant Website, Fileداعش
داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا ده‌ها تروریست داعش را از شمال شرق سوریه به پایگاه «التنف» منتقل کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سانا خبر داده است که قوای امریکا مستقر در سوریه تروریست‌های داعشی را از زندان‌های ولایت الحسکه (شمال شرق سوریه) به پایگاه غیرقانونی «التنف» (جنوب شرق) منتقل کرده‌است.

اسد: امریکا از داعش علیه ارتش سوریه کار می‌گرفت - اسپوتنیک افغانستان
اسد: امریکا از داعش علیه ارتش سوریه کار می‌گرفت

منابع محلی در این خصوص به سانا گزارش دادند که نیروهای امریکا با وسایط زرهی و تدابیر امنیتی بسیار شدید، ده تروریست داعشی را از زندان «کامب البلغار» در شرق شهر الشدادی و 50 تروریست دیگر را از یکی محابس الحسکه به پایگاه التنف منتقل کرده‌اند.

این منابع همچنین اشاره کردند که پیشتر نیز تروریست‌ها با یک هلیکوپتر از الحسکه به پایگاه غیرقانونی امریکا در منطقه التنف برده شده بودند.

سانا در ادامه گزارش خود به نام دو تن از این تروریست‌ها اشاره کرد و نوشت یکی از این تروریست‌ها «کاظم حسن الجلقام» معروف به «ابوالبراء» و دیگراش تروریست عراقی به نام «خرفان جدوع الحمد» متخصص بمب‌گذاری در موترها بوده است.

 قوای امریکا با سرمایه‌گذاری بر روی تروریست‌های داعشی و با انتقال آنها از زندان‌های شمال سوریه، از آنها برای اجرایی کردن نقشه‌های خود در منطقه و همچنین از بین بردن شواهد استفاده می‌کنند؛ شواهدی که دست داشتن این کشور در حمایت از سازمان‌های تروریستی داعش را تأئید می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала