Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آماده شدن الخلیفی برای پیشنهاد وسوسه‌انگیز به راموس

© REUTERS / Hannah McKayИспанский футболист Серхио Рамос
Испанский футболист Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الخلیفی با قرار دادن پوچتینو روی نیمکت هدایت پاریسی‌ها قصد دارد تا برنامه وسوسه انگیز را برای سرخیو راموس آماده کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ چند هفته‌ای است که مطبوعات اسپانیا اعلام کرده‌اند که پاری‌سن‌ژرمن آماده است تا شرایط قراردادی سرخیو راموس در رئال مادرید را پرداخت نماید و برنامه‌های باشگاه پایتخت با وجود ورود مائوریسیو پوچتینو، بدون تغییر باقی خواهد ماند.

مائوریسیو پوچتینو که روز سه شنبه در اولین کنفرانس خبری خود حضور یافت از سوالاتی که در مورد پنجره نقل و انتقالات پاری‌سن‌ژرمن وجود دارد، فرار نکرد. چه برای این زمستان و چه برای این تابستان، در واقع مسیرهای زیادی در نزدیکی پارک دو پرنس وجود دارد. کریستین اریکسن، دله آلی، لیونل مسی، دیوید آلابا یا حتی سرخیو راموس در نظر ناصر الخلیفی و لئوناردو هستند اما مائوریسیو پوچتینو آرزو دارد وقت خود را بگیرد: "ما هنوز در مورد همه اینها صحبت نکرده‌ایم، فقط در 2 جنوری وارد شدم، من به شما یادآوری می‌کنم. ما چیزهای زیادی برای آماده سازی داریم. وقت خواهیم داشت که در مورد همه این موضوعات صحبت کنیم. آنچه می‌توانم بگویم این است که هر بازیکن بزرگی در اینجا استقبال می‌شود." در این بین باشگاه پایتخت همچنان در جستجوی سرخیو راموس خواهد بود که در رسیدن به توافق با رئال مادرید کُند است و با وجود تغییر مربی، پی‌اس‌جی همچنان برای به خدمت گرفتن راموس مصمم است.

Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان
خبر ناامید کننده برای رئالی‌ها؛ راموس پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد

در حالی‌که ال‌چرینگیتو اعلام کرد، PSG در حال برنامه‌ریزی بزرگی برای سرخیو راموس و لیونل مسی است، آ س اما امروز تأیید کرد که تیم پاریسی نسبت به وضعیت مدافع 34 ساله بسیار آزاد است و در پایان فصل بسیار بهتر می‌تواند به وضعیت رسیدگی کند. بنابراین تغییر مربی علاقه باشگاه به سرخیو راموس را تغییر نخواهد داد. برای یادآوری روزنامه اسپانیایی در ماه نوامبر اعلام کرد که پی‌اس‌جی آماده ارائه قرارداد 20 میلیون یورویی در هر فصل به سرخیو راموس است تا وی را راضی به پیوستن به پایتخت فرانسه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала