Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام ضدکرونایی تاتنهام؛ ورزشگاه 1 میلیادی در اختیار ان‌اچ‌اس

© Photo / Facebook/Tottenham HotspurΠανηγυρικό στιγμιότυπο των παικτών της Τότεναμ
Πανηγυρικό στιγμιότυπο των παικτών της Τότεναμ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاتنهام استادیوم 1 میلیارد پوندی خود را به عنوان مرکز واکسین کوید ۱۹ اهدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تاتنهام ورزشگاه 1 میلیارد پوندی خود را به بخش NHS به عنوان مرکز احتمالی تولید واکسین کوید ۱۹ اهدا کرده است.

از آنجایی که به نظر می‌رسد باشگاه‌های فوتبال دوزهای اولیه واکسین را دریافت کنند، علی‌رغم تصمیم به ادامه ورزش لیگ برتر در سومین قرنطین سراسری، مشخص است که ورزشگاه تاتنهام به عنوان یک مرکز تزریق تکمیلی برای نجات جان مردم در دسترس NHS خواهد بود.

اسپرز در کمک به جامعه برای مقابله با بیماری همه‌گیر پیشگام بوده است. استادیوم آنها توسط NHS در اولین قرنطین ملی که مارچ گذشته برای مراقبت‌های قبل از تولد آنها آغاز شد، مورد استفاده قرار گرفت شد، در حالی که این سایت همچنین به عنوان مرکز آزمایش استفاده می‌شود.

در حال حاضر دو واکسین کوید مجاز وجود دارد که NHS برای تأیید یک سوم واکسین تلاش می‌کند و امیدواری دارد که تزریقات در هفته‌ها و ماه‌های آینده به سرعت انجام شود و تاتنهام از جمله باشگاه‌هایی است که در صورت نیاز NHS امکانات‌اش را در اختیار این سازمان قرار خواهد داد.

'اسپورت‌میل' مدعی‌ست که اتحادیه فوتبال همچنین داوطلب استفاده از ورزشگاه ومبلی به عنوان یک مرکز بالقوه واکسیناسیون است - اما پیچیدگی‌های موجود در ورزشگاه ملی، کارها را دچار مشکل می‌سازد.

در همین حال، به باشگاه‌های لیگ برتر و EFL گفته شده که از نظر واکسین درمان ترجیحی نخواهند داشت.

فوتبال حرفه‌ای، با وجود اعلام آخرین قرنطین ملی در روز دوشنبه طبق پروتکل‌های بزرگان ورزش به صورت عادی ادامه خواهد یافت و این نگرانی را در مورد حساسیت بازیکنان به عفونت ایجاد می‌کند.

اما دولت آسیب پذیرترین افراد جامعه را برای واکسیناسیون در اولویت قرار خواهد داد، بدین معنی که فوتبالیست‌ها باید منتظر باشند - باشگاه‌هایی که موضع را کاملا قبول می‌کنند - حتی اگر لیگ برتر در روز سه شنبه رکورد 40 آزمایش مثبت را نشان داد.

در حال حاضر، هیچ تلاشی برای خرید واکسین به صورت خصوصی وجود ندارد و آنها نمی‌خواهند داروها را از نیازمندان بگیرند.

در روزهای اخیر بازیکنانی که در اوقات فراغت خود پروتکل‌های کوبد ۱۹ را نقض می‌کند، از درون دولت ابراز نگرانی می‌کنند. اما در حالی‌که تصدیق شده که "موارد دیگر" فشار بر دولت برای تعلیق فوتبال را افزایش می‌دهد اما هیچ برنامه خاصی برای اجرای باشگاه‌ها برای قرنطین بازیکنان آنها وجود ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала