Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنیس آسترالیا؛ اجاره 18 هواپیما برای انتقال بازیکنان

© REUTERS / Jason ReedСерена Уильямс во время игры с Агнешкой Радваньска в полуфинале Australian Open в Мельбурне
Серена Уильямс во время игры с Агнешкой Радваньска в полуфинале Australian Open в Мельбурне  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسولین برگزاری رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا تصمیم دارند 18 هواپیما را برای پرواز بازیکنان به ملبورن اجاره کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا قراراست از 8 ماه فبروری 2021 کلید خواهد خورد تا 21 این ماه دوام می‌کند، اما مسولین برگزاری این رقابت‌ها قرار است برای پرواز بازیکنان به سمت ملبورن از سه مکان مختلف در سراسر جهان، نزدیک به 18 هواپیما را اجاره کنند.

آنها فقط با 20٪ ظرفیت پرواز خواهند نمود تا در طول مسیر طولانی، رقبا و کارکنان همراه آنها تا مقصد شان ایمن نگه‌داشته شوند.

"اسپورت‌میل" در اوایل این هفته گزارش کرد، در حالی‌كه 10 روز به تاریخ شروع سفر باقی مانده، بازیکنان در باره چگونگی سفر شان ابهام دارند و فعلا در عدم اطمینان به سر می‌برند.

روز سه شنبه، کریگ تایلی برترین بازیکن تنیس استرالیا در مورد پروژه مهم حمل و نقل هوایی رقبایش به شهری را خبر داد که به نظر می‌رسد جایزه بزرگ فرمول یک برنامه ریزی شده برای ماه مارچ را به تعویق بیندازد.

تایلی در مورد رویداد جهانی تنیس که از 8 فبروری آغاز می‌شود گفت: "برخی از تأخیرهای اجتناب ناپذیر در خاتمه بخشیدن به جزئیات پرواز برای بازیکنان وجود دارد، قسمت‌های زیادی از این معما لوژستیکی هستند."

هواپیماها قرار است در اواسط هفته آینده از دوبی، سنگاپور و لس آنجلس حرکت کنند. پس از تهدید به اقدام قانونی توسط صاحبان آپارتمان در یکی از مجموعه‌هایی که امیدوار بودند از آن استفاده کنند، این مسابقات همچنین به پیدا کردن یک هتل جدید برای بازیکنان در ملبورن نیاز داشت. در همین حال تنیس در سوگ مرگ اسطوره استرالیایی‌اش باب برت قرار گرفت زیرا این مرد که یکی از مشهورترین مربیان این ورزش بود در سن 67 سالگی درگذشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала