سخنگوی دفتر سیاسی طالبان: پیمان دوحه میان امریکا و طالبان نسخه خوبی برای حل مشکلات است

© Photo / twitter account of naeem wardakسخنگوی دفتر سیاسی طالبان: پیمان دوحه میان امریکا و طالبان نسخه خوبی برای حل مشکلات است
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان: پیمان دوحه میان امریکا و طالبان نسخه خوبی برای حل مشکلات است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان نوشته است، که پیمان دوحه نسخه خوبی برای حل مشکلات هر دو جهت است. 
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان: تا اکنون تصمیم نهایی درباره دستور کار این دور گفت و گوها گرفته نشده است - اسپوتنیک افغانستان
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان: تا اکنون تصمیم نهایی درباره دستور کار این دور گفت و گوها گرفته نشده است

به گزارش اسپوتنیک، محمد نعیم سخنگوی دفتر سیاسی گروه طالبان در قطر در یک پیامی تویتری نوشته است: پریروز، مشاور امنیتی رئيس‌جمهور آینده‌ ای امریکا جیک سالیوان در یک مصاحبه‌اش درباره پیمان امضا شده میان امارت اسلامی و ایالات متحده امریکا گفت، که بین هر دو جهت توافقی به میان آمده است و به هر دو جهت مسئولیت‌ها راجع می‌گردد. امریکا به‌رهبری جو بایدن نیز از دیپلماسی حمایت می‌کند.

در ادامه سخنگوی دفتر سیاسی گره طالبان افزوده است، که امارت اسلامی افغانستان نیز ازطرف خود واضح می‌سازد، که دوام دیپلماسی راه خوبی برای حل منازعات است.

او همچنین نوشته است، که امارت اسلامی به این باور است که پیمان دوحه نسخه خوبی برای حل مشکلات هر دوجهت است بنابراین ماخود را بر تعهدات انجام یافته درپیمان متعهد می‌دانیم واز جهت مقابل هم خواستارچنین تعهد هستیم.

یادآوری می کنیم، که دور دوم گفت و گوها میان نمایندگان دولت افغانستان و گروه طالبان از روز سه شنبه 16 جدی سال روان خورشیدی در دوحه آغاز گردیده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала