Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عدم تعیین زمان جدید برای مذاکرات رئال با راموس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از آنکه راموس تمدید قراردادش را رد کرد، تاریخ جدیدی در تقویم برای این کار وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس و رئال مادرید هنوز در مذاکرات شان برای تمدید قرارداد کاپیتان موافقت نکرده‌اند.

این مدافع و فلورنتینو پرز نتوانسته‌اند راضی شوند، و جلسه شنبه در والدبباس باعث ایجاد تنش زیادی شده است. هردو قبل از بازی با سلتاویگو بحث‌های ناموفق داشتند و دقیقاً قبل از این‌که بازیکنان وارد زمین شوند دوباره در تونل دیدار کردند.

یک پیشنهاد یک ساله روی میز است و هیچ تغییری در دستمزد وی وجود ندارد اما راموس همچنان برای تمدید دو ساله تلاش می‌کند و کاهش حقوق در آن لحاظ نشود، زیرا او می‌خواهد در این مورد بحث شود تا اینکه بدون گفته‌های وی اجرایی شود.

View this post on Instagram

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos)

اکنون هیچ جلسه جدیدی در تقویم تعیین نشده و بازیکن مجاز است قبل از انتقال رایگان در تابستان آینده با سایر باشگاه‌ها صحبت کند.

زین الدین زیدان تمایلی ندارد که این مسئله به مشكلی تبدیل شود كه می‌تواند به جو مناسب رختكن صدمه بزند.

صلح اما فعلاً ممکن به نظر نمی‌رسد. راموس و لوکاس وازکز نتوانسته‌اند با این باشگاه به توافق برسند علی رغم اینکه زیدان به صراحت گفت که می‌خواهد هر دو فراتر از فصل 2020/21 بمانند.

بزرگترین مسئله راموس در مورد این پیشنهاد طولانی بودن آن است، زیرا او تمایلی به امضا قرارداد یک سال تمدید ندارد، در حالی که لوکاس وازکز معتقد است که او بیش از حقوق فعلی، استحقاق دارد. این باشگاه مبلغی مشابه دستمزد فعلی را به او پیشنهاد داده اما واسکز فکر می‌کند که باید این پیشنهاد افزایش یابد.

این دو مورد کاملاً مستقل هستند اما به نظر نمی‌رسد که هیچ یک از آنها راه حل ساده‌ای داشته باشند. مارکا در این مورد گزارش داده که موضع باشگاه به طور چشمگیری تغییر نخواهد کرد حتی اگر آنها آگاه باشند که پیشنهادات هر دو از جای دیگر ارائه می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала