Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لمپارد در آرزوی رسیدن به نیمکت داغ نیوکمپ

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد سرمربی جوان چلسی قصد دارد در آینده‌های نه چندان دور روی نیمکت نیوکمپ بنشیند.

به گزارش اسپوتنیک؛ فرانک لمپارد رویای‌اش که رسیدن به نیمکت هدایت بارسلونا است را حفظ می‌کند. او در دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن موفق به انجام این کار نشد اما امیدوار است که بتواند به عنوان مربی به تیم کاتالان بپیوندد. به گفته گیلم بالاگور وزنامه نگار "اسپورت 3"، مربی چلسی که اولین قدم‌های خود برای مربیگری را پس از اولین بازی با دربی کانتی تجربه کرد و حالا امیدوار است در آینده مربی بارسا شود.

لمپارد در زمان بازی در چلسی چندین بار به عنوان خرید احتمالی بارسا مطرح شد، اگرچه این عملیات هرگز به نتیجه نرسید. در آن زمان، الن ریوز هم تیمی انگلستانی او به این تیم رفت. اکنون فرانک در پروژه‌ای بلند پروازانه که تازه آغاز شده، باشگاه دوست داشتنی خود را هدایت می‌کند. همچنین این کار را با حضور بازیکنان درجه یک مانند ورنر و هاورتز انجام داده است. حتی در این صورت تیم‌اش در سطح انتظارات عملکردی ندارد و لمپارد اکنون زیر سوال رفته است؛ اگرچه او به یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید اما در لیگ برتر فعلا تیم نهم است جایی که آخر هفته مقابل منچسترسیتی 3-1 شکست خورد.

فقط زمان نشان می‌دهد که رویای لمپارد در مورد مربیگری بارسا می‌تواند محقق شود یا خیر. در کوتاه مدت گزینه مناسبی به نظر نمی‌رسد، زیرا زمان حضور وی در چلسی به تازگی آغاز شده و به نظر می‌رسد نامزدهای ریاست باشگاه کاتالان برنامه‌های دیگری درسر دارند. که ژاوی هرناندز به عنوان یک شخصیت مشخص برای هدایت بارسا در سالهای آینده مطرح شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала