گرجستان باز هم به افغانستان سرباز فرستاد + ویدیو

© Sputnik / Alexandr Imedashvilyگرجستان باز هم به افغانستان سرباز فرستاد + ویدیو
گرجستان باز هم به افغانستان سرباز فرستاد + ویدیو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سربازان گرجستان برای شرکت در ماموریت صلح ناتو «پشتیبانی قاطع» به افغانستان رفت. 

گرجستان یک گردان تازه نفس نظامیانش را به افغانستان فرستاد - اسپوتنیک افغانستان
گرجستان یک گردان تازه نفس نظامیانش را به افغانستان فرستاد
به گزارش اسپوتنیک، سرویس رسانه ای وزارت دفاع گرجستان اعلام کرد، که گردان 32 تیپ 3 پیاده نیروهای دفاعی گرجستان برای شرکت در مأموریت صلح ناتو با پشتیبانی قاطع به افغانستان رفت. 

در این گزارش آمده است: "سربازان گرجی به سرپرستی سرهنگ دوم تاریل ماخاراشویلی یک مأموریت بین المللی را به مدت شش ماه زیر فرماندهی امریکا انجام می دهند. وظیفه اصلی این واحد تأمین امنیت پایگاه هوایی در بگرام خواهد بود".

این وزارت افزوده است، که گردان 32 دومین واحد گرجی است که آخرین مرحله آماده سازی را پیش از انتقال به افغانستان در گرجستان پشت سر گذاشت. پیش از این، ارتش گرجستان قبل از اعزام برای انجام مأموریت ناتو، در آلمان در پایگاه هوهنفلز تحت آموزش دوباره قرار گرفت ، اما پس از گشایش یک مرکز مشابه در واازیانی نزدیک تفلیس در سال 2018 ، نیروهای نظامی در خانه آموزش می بینند.

یادآوری می کنیم، که ماموریت ناتو که غیر رزمی اعلام شده است، از جنوری 2015 در افغانستان است. نزدیک به 16 هزار سرباز ناتو در این کشور وجود دارد که وظایف آنها شامل آموزش و مشاوره به نیروهای امنیتی افغانستان است. از طرف گرجستان، 860 پرسنل نظامی در این مأموریت شرکت می کنند. آنها در پایگاه هوایی بگرام ، در کابل و مزارشریف مستقر هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала