Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوویچ ستاره با 200 دقیقه زمانی بدون گل

یوویچ رسما کهکشانی شد.
یوویچ رسما کهکشانی شد. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوویچ دو ماه است که برای رئا بازی نکرده و در فهرست زیدان آخرین بازیکن به شمار می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان مربی رئال مادرید قطعاً اعتماد خود به لوکا یوویچ مهاجم صربستانی تیم‌اش را از دست داده است. ناتوانی او مشهود است و عملکرد .ی نشان می‌دهد که 60 میلیون یورویی که باشگاه مادریدی یک سال و نیم پیش روی او هزینه کرد، از نظر فوتبال یک تجارت وحشتناک بوده است. کارنامه او به عنوان بازیکن رئال مادرید از همه نظر ناامید کننده است. در این فصل او هنوز هیچ گلی به ثمر نرسانده و فقط توانسته دو گل را با دفاع از پیراهن سفید جشن بگیرد. آماری بسیار ضعیف برای یک بازیکن از مشخصات وی، از آنجا که با اینتراخت فرانکفورت در 75 بازی رسمی که انجام داد 36 گل به ثمر رساند.

با یوویچ که تقریباً دو ماه است حتی یک دقیقه در یک مسابقه رسمی با پیراهن مادرید بازی نکرده است، اتفاقی می‌افتد. آخرین حضور او به 8 نوامبر و همزمان با شکست 4-1 در مستایا بر می‌گردد، اگرچه ستاره صربستانی به سختی 8 دقیقه در زمین حضور یافت. پیش از این، او در مسابقه‌ای که در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار شد، مقابل بتیس، وایادولید و مقابل شاختار دونتسک شروع کرده بود و تنها 13 دقیقه مقابل کادیز زمان بازی به دست آورد.

خلاصه این که او 207 دقیقه بدون گل سپری کرده است. در این فصل یوویچ فقط با تیم ملی صربستان گلزنی داشته و بس. او در نوامبر سه گل به ثمر رساند اگرچه مصدوم برگشت و در 8 بازی بعدی تیم سفید تنها به تمرینات پرداخت.

مهاجم صربستانی دوباره در دسترس است اما او برای دو بازی متوالی وارد ترکیب شده، بدون این‌که زیدان بخواهد به او فُرصتی بدهد. واضح است که مربی فرانسوی اعتماد به این ستاره را از دست داده است. ناامیدی‌ها در طول یک سال و نیم او در باشگاه مادریدی جمع شده و او به سختی دو گل به ثمر رسانده که فقط یک گل در لالیگا بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала