Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوویچ و میلیتائو؛ دوستاره‌ی که زیدان به آنها امید ندارد

© AFP 2023 / JAVIER SORIANOلوکا یوویچ
لوکا یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکایوویچ و ادر میلیتائو دوستاره‌ی هستند که رئال هزینه هنگفتی بالای آنها کرد ولی نتوانسته هر دو کار خاصی برای تیم انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک؛ لوکا یوویچ و ادر میلیتائو با شور و شوق فراوان به عنوان دو خرید عالی رئال مادرید اعلام شدند. جای تعجب نبود که مادریدی‌ها 110 میلیون را برای جذب این دو بازیکن هزینه کردند. میلیتائو با 50 میلیون یورو برای رئال هزینه برداشت که او را به گرانترین مدافع تاریخ باشگاه تبدیل کرد. مادرید برای یوویچ 60 میلیون پرداخت نمود که در بوندس لیگا می‌درخشید و نیمی از اروپا به دنبال او بودند.

تا به امروز، از آن دو ستاره چیزی خاصی باقی نمانده است. هیچ کدام از آنها نتوانسته‌اند تا خود را وارد برنامه اصلی زیدان کنند و هر دو بیشتر روی نیمکت قرار دارند.

میلیتائو در سال 2019 از پورتو به رئال مادرید منتقل شد و بین فصل قبل و فصل فعلی 21 بازی انجام داده است. مدافع میانی برزیلی هرگز انتظاراتی را که از وی به عنوان جانشین واران یا سرخیو راموس در نظر گرفته شده بود، برآورده نکرد. زیدان فقط وقتی از او استفاده می‌کند که هیچ درمان دیگری برای مصدومیت یا محرومیت ندارد و اگر ناچو آنجا باشد، در ترکیب از او جلوتر است.

یوویچ به نوبه خود در سال 2019 وارد شد و در مجموع 31 بازی انجام داده که فقط دو گل به ثمر رسانده است. بین مصدومیت‌ها، ویروس کرونا و بازی‌های بدش، زیدان اعتماد خود را به یوویچ از دست داده است. یوویچ دیده که ماریانو چگونه از او جلوتر است و می‌تواند جنوری جاری به صورت قرضی برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала