تعلیق کار پولیس امریکایی که در کنگره یک زن را به ضرب گلوله کشته بود 

© AFP 2023 / Drew Angerer / Getty Imagesتعلیق کار پولیس امریکایی که در کنگره یک زن را به ضرب گلوله کشته بود 
تعلیق کار پولیس امریکایی که در کنگره یک زن را به ضرب گلوله کشته بود  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افسر پولیس که در جریان اعتراضات هواداران رئیس جمهور کنونی امریکا در کنگره این کشور یک زن را به ضرب گلوله کشته بود از کار تعلیق شد.

زخمی شدن بیش از 50 افسر پولیش در جریان شورش های کنگره امریکا - اسپوتنیک افغانستان
زخمی شدن بیش از 50 افسر پولیس در جریان شورش های کنگره امریکا
به گزارش اسپوتنیک، استفان سند، رئیس پولیس کاپیتال با انتشار بیانیه ای گفت، افسر پولیس امریکایی که شب گذشته در جریان یورش پشتیبانان دونالد ترامپ به ساختمان کنگره امریکا یک زن را به ضرب گلوله کشته بود تا پایان روند بررسی هایش از کار تعلیق شده است.

سند در بیانیه ای گفت: "افسر پولیس به مرخصی اداری فرستاده شده، اختیارات وی تا معلوم شدن نتایج بررسی ها به عنوان افسر پولیس به حالت تعلیق درآمده است".

وی تأیید کرد، که قربانی اشلی بابیت است

یادآوری می کنیم، که پس از ورود پشتیبانان ترامپ و معترضان به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا به ساختمان کنگره در واشنگتن، نیروهای امنیتی به یک زن شلیک کرده و او را زخمی کردند و پس از آن او در درمانگاه جان داد.

رسانه‌های امریکایی گزارش کردند زنی که در جریان حمله هواداران ترامپ به کنگره به ضرب گلوله کشته شد، اشلی بابیت نام داشته و سالها در نیروی هوایی ارتش ایالات متحده خدمت کرده بود و به همراه هواداران ترامپ وارد کنگره شده بود.

غیر از این فرد، رابرت کونتی رئیس پولیس شهر واشنگتن دی سی طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد، که سه نفر دیگر نیز در جریان این اعتراضات کشته شدند.

چهارشنبه شب در حالی که جلسه مشترک کنگره امریکا برای تأیید نهایی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری در جریان بود، شماری از هواداران ترامپ که در برابر این ساختمان تجمع کرده بودند، به درون آن یورش بردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала