Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال رئال با بازیکنان برای کاهش دستمزد

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در نظر دارد 15٪ دستمزد تیم اول‌اش را به خاطر کرونا کاهش بدهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید کمرش را برای مقابله با بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا محکم بسته است. درصد بودجه خود را برای فصل جاری نسبت به فصل 19-20 کاهش داده و از 822.1 میلیون به 616.8 میلیون یورو رسانده است. وضعیت پیچیده‌ای فعلی تا زمانی‌که همه‌گیری تمام نشده به روندش ادامه خواهد داد. یکی از نقشه‌هایی که در آن تعدیل مجدد انجام شده و این موضوع سبب کاهش 15 درصدی حقوق بازیکنان تیم اول خواهد شد. اقدام ضروری که برای صرفه جویی در حساب‌های این فصل در میان بسیاری دیگر مشکلات، مفید بوده است.

این وضعیت سبب خواهد شد تا مشکلات داخلی به وجود بیاید زیرا تیم به دنبال تقویت در بازار تابستانی‌ست و بازیکنان این کاهش را نخواهند پدیرفت.

آنها این امر را ناعادلانه می‌دانند که مجبورند بخشی از این سرمایه گذاری‌ها را در میانه بحرانی بپردازند که بیش از هر کس دیگری آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد که به دلیل هزینه‌های بالای آنها درصد فداکاری آنها بیشتر است.

پایین آوردن بودجه برای حقوق و دستمزد

در لالیگا باشگاه یاد شده بیشترین پول را برای پرداخت به بازیکنان دارد که 468.53 میلیون یورو می‌شود. مبلغی کمتر از سال گذشته که سقف آن 641.05 بود، بنابراین مجبور شد سرمایه گذاری در حقوق 172.52 را کاهش دهد. این 15٪ کاهش را نشان می‌دهد که 96.15 میلیون مربوط به تیم اول فوتبال است اما برای تعادل حساب‌ها در آن منطقه نیاز به کاهش بیشتر دارد، اگرچه هزینه‌های دیگر زمینه‌های تعادل بودجه را کاهش داده است.

این کاهش برای همه در نظر گرفته شده و اولین نفر سرخیو راموس رئیس گروه بازیکنانی است که خواهان کاهش دیگری در حقوق شان نیستند. وی در پایان قرارداد در تاریخ 30 جون در مورد تداوم کارش مذاکره می‌کند و برای ادامه یکی دو سال دیگر باید این کاهش را بپذیرد. مشكل هيئت مديره اين است كه آنها بايد به عنوان يك هدف بزرگ، تيم را برای ورود امباپه تقويت كنند، شرايطي كه وضعيت را بيشتر پيچيده مي‌كند زيرا آنها ضمن درخواست فداكاري از بازيكنان، براي خرید جدید سرمايه گذاري می‌كنند كه می‌تواند هزينه آن 172 ميليونی را كه برای آن هزينه كند، مجبور اند دستمزد را کاهش دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала