Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی یوونتوس: چند ماه آینده می‌فهمیم کجای جدول هستیم

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEİtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon
İtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندره‌آ پیرلو با وجود اشاره به مهم بودن برد یوونتوس مقابل میلان، صحبت درباره جایگاه تیمش را به آینده موکول کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در بهترین زمان بهترین عملکرد را داشت و موفق شد در سن‌سیرو میلانِ صدرنشین را 3 بر یک شکست دهد. سرمربی تیم یوونتوس پس از برد مقابل میلان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

Главный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
پیولی پس از باخت برابر یوونتوس: باید به احترام حریف کلاه‌ ما را از سر برداریم
پیرلو در خصوص دیدار شب گذشته شاگردانش برابر میلان گفت:«برد مهمی برای ما بود. ما توجهی به نتایج تیم‌های بالای جدول نداشتیم و تنها روی کار و پیشرفت خودمان تمرکز کرده بودیم. تا چند ماه دیگر هم خواهیم فهمید کجای جدول خواهیم بود. مهمترین چیز، روحیه تیمی است که می‌خواهد بازی را تحت‌کنترل خود داشته باشد، به خصوص در این دیدار».
سرمربی بانوی پیر در ادامه همچنان در این باره گفت:«مهمترین چیز، روحیه تیمی است که می‌خواهد بازی را تحت‌کنترل خود داشته باشد، به خصوص در این دیدار و در زمین صدرنشین کنونی سری‌آ ایتالیا. برای ما این برد اهمیت زیادی داشت. نتایج تیم‌های بالای سر ما در جدول برای ما خیلی مهم نبود و تمرکزمان روی پیشرفت خودمان بود».

پیرلو در پایان صحبت‌هایش درباره پائولو دیبالا بیان داشت:«خوش شانس هستم که می‌توانم بر اساس تمرینات هر هفته ترکیب بازی را انتخاب کنم. نیاز داشتیم تا دیبالا به شرایط فیزیکی مناسب برید زیرا او هنوز هم از نظر جسمانی 100 در صد آماده نیست. فشار بر باشگاه برای تمدید قرارداد با دیبالا؟ نه. این وظیفه من نیست. نمی‌خواهم خودم را درگیر مسائل قراردادی کنم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала