Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشر: منچسترسیتی در حال حاضر بهترین تیم لیگ برتر انگلیس است

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد درباره شکست شب گذشته تیم خود مقابل رقیب همشهری منچسترسیتی توضیحاتی داد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در شرایطی در نیمه نهایی با دو گل مغلوب سیتی شدند که قادر به خلق موقعیت های چندانی در جریان مسابقه نشدند.

Тренеры во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستریونایتد 0 – منچسترسیتی 2؛ پپ با شکست سولسشر حریف مورینیو شد
اولگنار سولسشر سرمربی اهل ناروی منچستر یونایتد پس از شکست شب گذشته مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی جام اتحادیه گفت:«ما مقابل منچسترسیتی شانس گلزنی بسیار کم ایجاد کردیم، تیم ما در بازی‌های گذشته شرایط خوبی داشت، اما مقابل منچسترسیتی به اندازه کافی خوب نبودیم».
سرمربی شیاطین سرخ درادامه گفت:«ما در برابر تیم خوب و آماده منچسترسیتی بازی کردیم. آنها نمایش خوبی ارائه دادند، وقتی سیتی با این کیفیت بازی می کند شما باید خیلی خوب باشید تا آنها را شکست دهید. این تنها نقظه ضعف و کمبود ما در این مسابقه بود».
سولسشر در پایان با رضایت از عملکرد شاگردانش گفت:«نسبت به سال گذشته نسخه بهتری از منچستریونایتد را به نمایش گذاشته ایم، اما بعضی اوقات مقابل تیم‌های بزرگ نیز بازی را با شکست به پایان می‌رسانیم. ما به آن مرز آمادگی مورد نظر در حال نزدیک تر شدن هستیم».

منچستریونایتد با هدایت سولسشر در چهار دیدار نیمه نهایی خود 2 بار جام اتحادیه، یک بار لیگ اروپا و یک بار جام حذفی شکست خورده و نتوانسته است با این سرمربی به فینال صعود کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала