Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لئو مسی، امتیازآورترین بازیکن در تاریخ لالیگا + عکس

© REUTERS / ALBERT GEAMessi-Maradona
Messi-Maradona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان بارسلونا به اساس آمار اعلام شده از سوی مسترچیپ، امتیازآورترین بازیکن تاریخ لالیگا است.

به گزارش اسپوتنیک؛ لئو مسی برای باشگاه فوتبال بارسلونا یک بازیکن حیاتی است و این را اعداد نشان می‌دهند. طبق آمار ارائه شده از سوی "مسترچیپ"، فوق ستاره آرجانتینی فوتبالیستی است که بیشترین امتیاز را برای بارسا کسب کرده است. به لطف گل‌های او، کاتالان‌ها 212 امتیاز در لالیگا به دست آورده‌اند.

"مسترچیپ" متخصص داده‌ها و ارقام، لیستی را به سرپرستی لئو مسی در توییتر منتشر کرده که به اساس آن مُهاجم بارسا بازیکنی است که در مسابقات داخلی بیشتر از رائول گونزالس (142)، کریستیانو رونالدو (132) یا آریتس آدوریز (117) با 212 امتیاز بیشترین امتیاز را به تیمش داده است.

در این لیست دیگر بازیکنان فوتبال اسپانیا مانند داوید ویا (115)، رائول تامودو (113) و اسماعیل اورزایز (102) نیز حضور دارند. این مسابقه توسط هوگو سانچز با 99 امتیاز و کوینی با 93 امتیاز بسته شده، اگرچه در زمان او پیروزی‌ها فقط دو امتیاز داشتند ولی بنابر این در رده بندی پایین‌تری قرار دارند.

لئو مسی یک بار دیگر نسخه عالی خود را مقابل بیلبائو نشان داد و به این ترتیب همه شک و تردیدها را در مورد عملکردش در زمین از بین برد. مهاجم آرجانتینی که دو گل به ثمر  رساند تا با گل هم‌تیمی‌اش پدری پیروزی بزرگ 3-2 در لالیگا برای بارسا به ثبت برسد.

لئو که 500مین بازی خود در لالیگا را با بارسا مقابل هوئسکا انجام داد، پس از شروع که موقعیتی نداشت در حال حاضر در بالای جدول گلزنان قرار دارد. لئو مسی در 16 بازی 9 گل زده و با جرارد مورنو، لوئیس سوارز و آیاگو آسپاس برابر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала