Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول هم راموس را می‌خواهد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر From left: Sergio Ramos from Real Madrid FC (Madrid, Spain), Mohamed Salah from Liverpool FC (Liverpool, England) and Isco from Real Madrid FC during the 2017-2018 UEFA Champions League final match between Liverpool FC and Real Madrid FC
From left: Sergio Ramos from Real Madrid FC (Madrid, Spain), Mohamed Salah from Liverpool FC (Liverpool, England) and Isco from Real Madrid FC during the 2017-2018 UEFA Champions League final match between Liverpool FC and Real Madrid FC - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با جود اختلافات سخت سرخیو راموس با محمدصلاح، لیورپول در تلاش است تا راموس را به گونه رایگان منتقل کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیورپول به دنبال بهبود خط دفاعی خود است اگرچه یورگن کلوپ مصمم است که تا تابستان صبری کند تا یک انتقال خوب پیدا کند ولی فعلا رئال مادرید با سرخیو راموس دچار مشکل شده است و سرخ‌هه منتظر انتقال سرخیو راموس به گونه آزاد در پایان فصل هستند.

این انتقال علی‌رغم اختلاف او با محمد صلاح انجام خواهد شد که در فینال لیگ قهرمانان 2018 توسط ستاره رئال مادرید سرنگون شده بود.

مرسی‌سایدها پس از مصدومیت ویرجیل فن دایک و جو گومز به دنبال تقویت خط دفاعی می‌باشند اما یورگن کلوپ مس‌خواهد برای اطمینان از خرید دلخواهش تا تابستان صبر کند.

در جنورب به سختی می‌توان معاملات را انجام داد و بحران کوید 19 نیز اوضاع را بدتر کرده است.

در همین حال در اسپانیا، رئال مادرید به دلیل قرارداد جدید با راموس، کاپیتان و باشگاه به مشکل برخورده اند.

گفته می‌شود که این بازیکن 34 ساله قرارداد یک ساله را رد کرده و معتقد است که او شایسته شرایط طولانی‌تر است.

با این حال، رئال مایل نیست از سیاست خود برای ارائه قراردادهای بیش از یک ساله برای بازیکنان بالای 30 سال منصرف شود. این امر منجر به بُن بست میان دو طرف شده که سبب خروج احتمالی راموس در پایان فصل از برنابئو می‌شود در حالی که وی آزاد است در مورد یک قرارداد قبل از قرارداد احتمالی با باشگاه‌های خارجی صحبت کند.

به قول ال‌چیرینگیتو، لیورپول به ملی پوش اسپانیایی علاقه مند می‌باشد و آماده است شرایط مورد نظر وی را فراهم کند.

این یک شوک بزرگ برای دنیای فوتبال خواهد بود به خصوص با توجه به نارضایتی سخت هواداران لیورپول پس از برخورد وی با صلاح در فینال لیگ قهرمانان 2018.

ملی پوش مصری در آن فصل که از رُم به تیم بندرنشین آمده بود، یک موفقیت بزرگ به شمار می‌رفت. گل‌های او لیورپول را تا آستانه تاج گذاری در اروپا برد اما در بازی پایانی، او از ناحیه کتف آسیب دید و بیرون رفت.

این اتفاق پس از برخورد با راموس رخ داد که دلیل اصلی آن ستاره اسپانیایی بود.

این مصدومیت همچنین در بازی‌های صلاح در جام جهانی با مصر تأثیرگذار بود، جایی که آنها در هر سه مسابقه مرحله گروهی خود شکست خوردند و حذف شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала