Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: در مسیر پیروزی هستیم و مسی بهترین مهره ماست

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 سرمربی بارسلونا که پس از تساوی برابر ایبار گفته بود بارسا شانس قهرمانی ندارد امشب به گونه ای دیگر صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا با برتری در خانه اتلتیک بیلبائو به رده سوم لالیگا صعود کرد و امیدوار شد تا در صورتی که اتلتیکو و رئال مادرید امتیاز از دست بدهند با این دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند.

Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان
بیلبائو 2 – بارسا 3؛ بریس مسی چاره‌ساز شد
رونالد کومان در پایان دیدار با بیلبائو گفت:«درست است که در برخی لحظات به خاطر اشتباهات در کار دفاعی گل خوردیم اما در مجموع تیم برتر زمین بودیم و باید در این مسابقه به پیروزی می‌رسیدیم. خوشحال هستم که در دیداری دشوار برنده شدیم و اگر دقت بیشتری داشتیم با اختلاف گل بیشتری برنده می‌شدیم».
سرمربی هالندی آبی‌اناری‌ها در ادامه افزود:«عملکرد گروهی بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داشتیم و باید در استفاده از موقعیت‌ها باهوش‌تر عمل کنیم تا برتری‌های قاطع‌تری را رقم بزنیم. تا زمانی که شانس برای تصاحب عنوان قهرمانی خواهیم داشت باید به نبرد ادامه دهیم. در مسیر پیروزی هستیم و نباید از این مسیر خارج شویم».
کومان در پایان صحبت‌هایش به ستایش از فوق ستاره تیمش پرداخت و گفت:«لیونل مسی همانند گذشته با اشتیاق زیادی بازی می‌کند و بهترین مهره تیم محسوب می‌شود. آمادگی بالای او به دیگر بازیکنان هم انگیزه می‌دهد تا با تمام توان در خدمت تیم باشند. پدری هم با وجود 18 سالگی توانایی‌هایش را اثبات کرده و البته که هنوز جا برای پیشرفت دارد. او در سطحی بالاتر از سنش فوتبال بازی می‌کند».

بارسلونا شب گذشته در هفدهمین بازی خود در لالیگا موفق شد بیلبائو را در سن مامس 2-3 شکست دهد. بارسا ابتدا با یک گل عقب افتاده بود ولی با گلزنی پدری و دبل لئو مسی توانست ورق را برگرداند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала