Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنتونیو کونته: بانوی شانس، اینتر را از یاد برده است!

© REUTERS / David Kleinİngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte
İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی اینتر معتقد است تیمش شایسته شکست برابر سمپدوریا نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک، اینتر می‌توانست با شکست سامپدوریا چند ساعتی صدرنشین شود، اما این اتفاق رخ نداد و 2 بر یک از حریف شکست خوردند.

اینتر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سامپدوریا 2 - اینتر 1؛ باخت بدموقع افعی‌ها در شب تقابل حریفان
آنتونیو کونته سرمربی اینتر میلان پس از پایان این دیدار در نشست خبری حضور پیدا کرد گفت:«بازی کاملاً عجیب بود، تا به خودمان آمدیم دیدیم که یک پنالتی را از دست دادیم و بعد از آن هم دو گل پشت سر هم خوردیم. مسلماً این کارمان را سخت کرد اما تیم ما داشت خوبی بازی می‌کرد و موقعیت‌های گلزنی فراوانی هم ایجاد کرد».
کونته در ادامه افزود:«بعضی روزها شما سزاوار باختن هستید و بعضی روزها هم می‌بازید چون هر کاری می‌کنید، شانس با شما یار نیست و اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود. امروز از آن روزها بود که شانس با ما یار نبود. ما حتی در ریباند پنالتی می‌توانستیم گل بزنیم اما توپ به تیر دروازه خورد».
سرمربی اینتر در پایان صحبت‌هایش گفت:«وقتی 2 بر صفر عقب افتادیم دیگر بازگشت به بازی سخت شد اگرچه ما تا آخر بازی تلاش‌مان را کردیم. بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند اما امشب بانوی شانس اینتر را به کلی از یاد برده بود. البته قبول دارم که تیم ما در این فصل شاید تعادل لازم را هم نداشته است و به همین دلیل هم بیش از اندازه گل می‌خوریم. با این حال من از عملکردمان در فاز هجومی راضی هستم».

اینتر در هفته شانزدهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا شب گذشته در خانه سمپدوریا با نتیجه 2-1 شکست خورد. این شکست برای کورس قهرمانی آنها بسیار بدموقع بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала