Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق دوساله مارکوس روخو با بوکاجونیورز

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس روخو Футбол. Лига чемпионов. Матч "Манчестер Юнайтед" - ЦСКА
مارکوس روخو  Футбол. Лига чемпионов. Матч Манчестер Юнайтед - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گفته می‌شود مارکوس روخو توافق کرده که یک قرارداد دو ساله با بوکا جونیورز امضا کند تا سرانجام به کابوس منچستریونایتد پایان دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مارکوس روخو برای انجام قرارداد دو ساله با بوکاجونیورز به توافق رسید اما ممکن است مجبور شود تا پس از موافقه منچستریونایتد و کسب اجازه از این تیم به وطنش برگردد، زیرا باشگاه آرجانتینی آماده پرداخت هزینه نیست.

"اسپورت‌میل" در اوایل هفته جاری گزارش داد که ستاره آرجانتینی در حال مذاکره در مورد بازگشت به وطن‌اش می‌باشد که در دو و نیم سال گذشته فقط 15 بازی در یونایتد انجام داده است.

به نقل ازESPN ، اما در حالی‌که بوکاجونیورز علاقه به پرداخت هزینه انتقال ندارد، وی مجبور است با یونایتد به توافق برسد تا قراردادش را فسخ نماید و به او اجازه دهد به صورت رایگان جدا شود.

اگر یونایتد تمایلی به مصالحه نداشته باشد، روخو در شش ماه باقی‌مانده قراردادش در کنار زمین می‌نشیند تا اینکه سرانجام در تابستان به کارش ادامه دهد.

انتقال روخو 16 میلیون پوند در پی داشت که از اسپورتینگ لیسبون در اولین تابستان حضور لوئیس فن خال در این باشگاه در سال 2014 برگشت. اما او زیر نظر ژوزه مورینیو و اوله گونار سولسشر برای سازگاری تلاش کرده است.

او از ماه اکتوبر به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا از میادین دور بود و در 12 سال حضورش در شیاطین سرخ در مدت 6 سال و نیم حضور در این باشگاه با مصدومیت‌هایی روبرو شده است. او نیمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در استودیانتس سپری کرد اما فقط توانست یک حضور انفرادی داشته باشد. اعتقاد بر این است که شفیلد یونایتد و نیوکاسل نیز به این بازیکن 30 ساله علاقه‌مند هستند.

انتقال به بوکا باعث می‌شود که روخو با هم تیمی سابق تیم ملی خود، کارلوس توز که پس از دو سال تحت هدایت سر الکس فرگوسن به شهرت بیش از حد رسید خواهد پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала