Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

10 مربی که جانشین سیمئونه خواهند شد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مربی که می‌توانند در صورت جدایی دیگو سیمئونه، جایگاه او را برای هدایت اتلتیکو در دست بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیگو سیمئونه پس از آنکه اعلام کرد می‌تواند در تابستان این باشگاه را ترک کند، بمب خبری را منفجر ساخت تا شایعات جانیشنی او نیز شکل بگیرد. و بِت‌فایر با معرفی خوزه بوردالاس مری ختافه به عنوان مرد مورد علاقه برای جایگزینی وی اولین خبر را منتشر نمود.

مربی آرجانتینی معمایی، بلافاصله پس از شکست ناخوشایند اتلتیکو در کوپا دل‌ری مقابل کورنلا تیمی دسته سومی چنین اظهاری نظری کرد.

این مربی 50 ساله با شروع خوب‌اش در این فصل، خریدهای درست و بزرگی چون ژآئو فلیکس، سائول نیگویز و آنخل کوره‌آ  را انجام داد. اما صدر نشین لالیگا با نتیجه 1-0 از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفت.

پس از مسابقه دیگو سیمونه به خبرنگاران گفت: "کورنلا بهتر بازی کرد. در کل بازی آنچه آنها می‌خواستند همیشه بهتر از آنچه ما می‌خواستیم انجام دادند، آنها از موقعیت‌های تنظیم شده استفاده کرده و بلافاصله به گل دست یافتند. بچه‌ها سعی کردند به بهترین شکل مسابقه کنند. در نیمه اول موقعیت‌های بیشتری داشتیم و در مرحله دوم سنگین‌تر بود. پس از کارت سرخ کارما سخت شد."

 

ده نفری که شانس مربیگری پس از سیمئونه در رئال را دارند:

خوزه بوردالاس - 3/1

گابی - 1/6

مارسلینو گارسیا تورال - 6/1

مائوریسیو پوچتینو - 15/2

ارنستو والورده - 15/2

رافا بنیتز - 12/1

بورگوس - 12/1

ماسیمیلیانو آلگری - 20/1

ژوزه مورینیو - 66/1

پپ گواردیولا - 150/1

Atletico Madrid, Leipzig, UEFA Şampiyonlar Ligi    تیم فوتبال اتلتیکومادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کورنیا 1 – اتلتیکو 0؛ حذف شانس اصلی قهرمانی لالیگا از کوپا دل‌ری در مقابل تیم دسته سومی

سیمئونه یکی از پردرآمدترین مربیان فوتبال جهان است اما قرارداد وی در جون 2022 به پایان می‌رسد و آخرین اشاره وی شاهد فعالیت‌های گسترده‌ای در بازار شرط بندی است.

بوردالاس در 3/1 با گابی کاپیتان سابق اتلتیکو مادرید که بیش از 200 بازی برای این تیم انجام داده، مربی مورد علاقه 1/6 است.

سرمربی اتلتیک بیلبائو مارسلینو گارسیا تورال نیز در دسترس است، در حالی که مائوریسیو پوچتینو و ارنستو والورده در 15/2 قرار دارند.

یک جهش بزرگ به رافا بنیتز و دستیار مدیر سابق اتلتیکو بورگوس در 12/1 وجود دارد که ماسیمیلیانو آلگری در 20/1 عقب است.

ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا که البته رئال مادرید و بارسلونا را مدیریت می‌کردند نیز به ترتیب در 66/1 و 150/1 در این فهرست قرار گرفته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала