Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ اولین خرید شیاطین سرخ از ایتالیا آمد

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد انتقال عماد ترائوره ستاره آتالانتا را با 37 میلیون پوند رسما نهایی ساخت.

به گزارش اسپوتنیک؛ عماد دیالو ترائوره ستاره جوان و آینده‌دار آتالانتا با هزینه 37 میلیون پوندی رسما از باشگاه ایتالیایی به منچستر یونایتد منتقل شد، ستاره‌یی که اوله گونر سولسشر گفت وینگر نوجوان "تمام ویژگی‌های اولیه را برای تبدیل شدن به یک بازیکن مهم" در اولدترافورد دارد.

این معامله پس از تصویب شرایط پزشکی و توافق شخصی توسط دیالو انجام یافت. حالا ستاره 18 ساله ساحل عاج اجازه کار را بدست آورده و پس از مدت کوتاهی و با صدور ویزا، وی به انگلستان سفر می‌کند.

در 5 اکتبر 2020 منچستریونایتد موافقت کرد که دیالو را در جنوری 2021 به خدمت بگیرد و منتظر توافق شرایط شخصی، تصویب پزشکی و صدور مجوز کار به او ماند و سرانجام این انتقال امروز نهایی گردید.

دیالو گفت: "پس از انتظار از تابستان سرانجام تحقق رویای من با منچستر یونایتد محقق شد. من بسیار بلند پرواز هستم و موارد زیادی وجود دارد که می‌خواهم در این باشگاه بازی به دست آورم. وقتی با مربی صحبت کردم می‌دانستم که به یک باشگاه عالی پیوسته‌ام. این یک تیم واقعا هیجان انگیز با تعداد زیادی بازیکن عالی است، من می‌توانم قول بدهم که هر روز سخت کار خواهم کرد تا از آنها بیاموزم و همه چیز را برای پیشرفت بازی خود بدهم.

یونایتد که گزینه تمدید قرارداد دیالو را برای 12 ماه دیگر دارد روند پیشرفت این جوان در ایتالیا را رصد می‌کند. او در اولین بازی خود مقابل اودینزه در اکتبر 2019 در مجموع 5 بازی بزرگسال برای آتالانتا انجام داده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала