Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد 0 – منچسترسیتی 2؛ پپ با شکست سولسشر حریف مورینیو شد

© REUTERS / Phil NobleТренеры во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Тренеры во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچسترسیتی با کسب پیروزی در مقابل رقیب همشهری به جدال تاتنهام در بازی پایانی جام اتحادیه انگلیس رسید.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس میان منچستریونایتد و منچسترسیتی در نهایت با پیروزی دو بر صفر آبی و آسمانی‌ها به پایان رسید و منچسترسیتی موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر شیاطین سرخ را شکست دهد تا شاگردان پپ گواردیولا به فینال برسند و گواردیولا بتواند در فینال به مصاف ژوزه مورینیو برود و یاد دیدار ها و جدال هایی که این دو در گذشته داشته‌اند، دوباره زنده شود.

منچسترسیتی در این بازی کاملا مسلط بود و توانست دربی شهر منچستر را از آن خود کند و دو گل به ثمر رساند. گل های آبی و آسمانی‌ها را استونز و فرناندینیو به ثمر رساندند و شاگردان اوله گونار سولسشر حرفی برای گفتن نداشتند.

منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس در این فصل عملکرد خوبی داشته است و می‌تواند همچنان هم به عملکرد خوب خود ادامه بدهد اما گواردیولا و مردانش هنوز در لیگ برتر مثل سال های گذشته خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی مطرح نکرده‌اند و باید دید که در ادامه چه می‌شود اما فعلا در جام اتحادیه به فینال رسیدند تا به مصاف تاتنهام و مردان ژوزه مورینیو بروند.

در نهایت با گل هایی که استونز و فرناندینیو به ثمر رساندند، منچسترسیتی راهی فینال شد و باید دید که عملکرد آن‌ها در فینال چگونه خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала