Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان 1 – یوونتوس 3؛ پیرلو بریک روسونری را گرفت

© AP Photo / Luca BrunoФутболисты Пауло Дибала и Тео Эрнандес во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Футболисты Пауло Дибала и Тео Эрнандес во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازی میلان و یوونتوس که تحت تاثیر غایبان پرشمار ناشی از کرونا، مصدومیت، محرومیت و ... برگزار می شد، با نتیجه سه بر یک به سود بیانکونری ها به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال میلان و یوونتوس در چارچوب هفته شانزدهم سری آ ایتالیا در سن سیرو به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک بانوی پیر به کار خود پایان داد.

میلان می دانست که با توجه به اختلاف ده امتیازی تا صدر جدول (البته با یک بازی کمتر) جایی برای اشتباه برایشان وجود ندارد و اگر می خواهند برای دهمین سال پیاپی قهرمان لیگ ایتالیا شوند، باید این بازی را می بردند و همین اتفاق هم رخ داد.  

میلان بدون چهره های مهم ترکیبش نظیر سائلماکرس، زلاتان، ربیچ و ... به بازی مقابل یوونتوس رسید در حالی که چهره هایی نظیر موراتا، الکس ساندرو و کوادرادو هم در ترکیب تیم تورینی حضور نداشتند. 

فدریکو کیه زا یکی از مهمترین خریدهای تابستان قبلی یوونتوس با دو گل خوش درخشید و به نظر می رسد که در مسیر کسب محبوبیت در میان تورینی هاست.

 وستون مک کنی پدیده آمریکایی نیز گل سوم را به ثمر رساند. تک گل میلان توسط کالابریا به ثمر رسید.  

View this post on Instagram

A post shared by Juventus (@juventus)

بدین ترتیب پیرلو یکی از ارزشمندترین پیروزیهای دوران مربیگری خود را کسب کرد. به نظر می رسد که پیرلو مرد روزهای بزرگ است چرا که پس از غلبه بر بارسا این بار در یک بازی مهم دیگر هم سه امتیاز را گرفت و اگر بازی معوقه مقابل ناپولی را ببرند می توانند اختلاف خود با صدر را به چهار امتیاز کاهش بدهند. این اولین شکست فصل میلان بود که قطعا برای آنها باخت دردناکی است.

میلان خوش شانس بود که اینتر نیز امروز شکست خورد. بدین ترتیب روسونری ها 37 امتیازی و صدرنشین ماندند و اینتر نیز با 36 امتیاز دوم است اما رم با 33 و یوونتوس با 30 امتیاز با جدیت در تعقیب آنها هستند و می توانند به صدر جدول برسند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала