Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیولی پس از باخت برابر یوونتوس: باید به احترام حریف کلاه‌ ما را از سر برداریم

© AFP 2023 / Alberto PizzoliГлавный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча "Милан-Ювентус"
Главный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی آث میلان از عملکرد تیمش مقابل یوونتوس رضایت دارد و معتقد است آنان در این برهه به چنین شکستی نیاز داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، استفانو پیولی از جنبه مثبت به شکست مقابل یوونتوس نگاه می کند و این باخت را با توجه به شرایط فعلی میلان، مفید می داند.

Футболисты Пауло Дибала и Тео Эрнандес во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
میلان 1 – یوونتوس 3؛ پیرلو بریک روسونری را گرفت
پیولی پس از بازی یوونتوس – میلان به خبرنگاران در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت:«باید به احترام حریف کلاه‌ ما را از سر برداریم که توانست با مدیریت صحیح در بازی جلو بیفتند. ما هر کاری نیاز بود انجام دادیم. شانس‌های زیادی داشتیم اما زمانی که برای بار دوم عقب افتادیم شرایط سخت‌تر شد».
سرمربی میلان در ادامه افزود:«بسیاری از تیم‌ها از غیبت بازیکنان رنج می‌بند اما با وجود تغییراتی که داشتیم باید هویت‌مان را حفظ می‌کردیم و فکر می‌کنم این کار را انجام دادیم. تا زمانی که یووه گل دوم را به ثمر نرسانده بود بازی در تعادل بود اما گل دوم آن‌ها همه چیز را تغییر دارد».
پیولی در ادامه همچنان افزود:«می‌دانستیم که این شرایط می تواند مزیتی برای یوونتوس باشد. آنها قهرمان 9 فصل اخیر سری آ هستند اما در کل از عملکرد تیم رضایت دارم. در برخی صحنه ها می توانستیم با تمرکز بیشتری کار کنیم تا آنها با کیفیت و تجربه خود، ما را مجازات نکنند».
پیولی درباره اظهار نظر کاپلو درباره شانس قهرمانی بالای میلان گفت:«من هم قانع شدم که می‌توانیم جاه طلب باشیم. باید بابت جنگندگی‌مان اعتماد به نفس داشته باشیم. با حفظ این سطح از عملکرد در تمام طول دوره می‌توان گفت میلان چه تیم خوبی است».

شاگردان استفانو پیولی در 27 دیدار اخیر سری آ تن به شکست نداده بودند اما در نهایت با وجود غایبان کلیدی چون ابراهیموویچ، اسماعیل بن ناصر، آنته ربیچ، ساندرو تونالی، الکسی سلماکر نتوانستند به رکورد فوق العاده یک سال اخیر خود ادامه بدهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала