Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا دروازه محل تمرین استون‌ویلا را بست

© REUTERS / ANDREW BOYERSLeicester's Jamie Vardy scores in the 4-0 win against Aston Villa, the last Premier League game before coronavirus forced a mass postponement
Leicester's Jamie Vardy scores in the 4-0 win against Aston Villa, the last Premier League game before coronavirus forced a mass postponement - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه استو ویلا اعلام کرده که این تیم پس از شیوع قابل توجه ویروس کرونا زمین تمرین خود را در "بادی‌مورد هیت" بسته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ جلسه تمرین تیم اصلی استون ویلا پیش از بازی جمعه در جام حذفی در خانه لیورپول لغو شد. "تعداد زیادی" از بازیکنان و کارکنان تیم اصلی این باشکاه تست کرونایی شان مثبت بوده است. گفتگوها با FA و لیگ برتر در حال انجام است.

این باشگاه اعلام کرد که "تعداد زیادی" از بازیکنان و کادرفنی تیم آنها آزمایش مثبت داشته‌اند و تمرینات تیم اصلی قبل از بازی روز جمعه در جام حذفی در خانه مقابل لیورپول لغو شده است.

این باشگاه تأیید کرد که نتایج مثبت پس از آزمایش دوشنبه و پنجشنبه این هفته برگردانده شده و به همین دلیل این تیم در حال مذاکره با اتحادیه فوتبال و لیگ برتر در مورد اقدامات آینده است.

"اسکای اسپورت" در گزارشی مدعی شد که هیچ باشگاهی در صورت ابتلا به ویروس کرونا به طور خودکار مجبور به از دست دادن یک بازی جام حذفی نخواهد شد، هر یک از این موارد توسط FA ارزیابی می‌شود. تصمیم نهایی در مورد مسابقات در اوایل هفته آینده گرفته خواهد شد.

اتحادیه فوتبال به باشگاه‌های شرکت کننده در مرحله سوم جام حذفی گفته که اگر حداقل 14 بازیکن متناسب داشته باشند که می‌تواند بازیکنان تیم جوانان را نیز در اختیار داشته باشد، باید تیمی را به زمین بفرستند زیرا آنها به دنبال جلوگیری از متوقف شدن مسابقات هستند.

روز پنجشنبه ویلا در بیانیه‌ای گفت: "تعداد زیادی از بازیکنان تیم اصلی و کادرفنی پس از آزمایش روزمره روز دوشنبه، آزمایشات مثبت داشته‌اد و بلافاصله قرنطین شدند. دور دوم آزمایش بلافاصله انجام شد و امروز نتایج مثبت بیشتری به بار آورد. اولین تمرین تیم قبل از بازی فردا جام حذفی انگلستان با لیورپول لغو شد. گفتگوها بین نمایندگان پزشکی باشگاه، اتحادیه فوتبال و لیگ برتر ادامه دارد."

بازی بعدی استون ویلا در لیگ برتر در 13 جنوری در خانه تاتنهام است، سه روز بعد نیز این تیم یک بازی خانگی دیگر مقابل اورتون دارد.

موارد مثبت ویلا پس از آن اتفاق می‌افتد که لیگ برتر پس از دو دور آزمایش بین 28 دسامبر و 3 جنوری، 40 نتیجه مثبت ویروس کرونا ثبت کرده است.

دیدار رفت ساوتهمپتون با شروزبری در مرحله سوم جام حذفی طبق برنامه ریزی قبلی روز شنبه انجام نخواهد شد، زیرا باشگاه لیگ یک تعداد قابل توجهی از موارد مثبت کوید 19 را گزارش داد.

روز چهارشنبه این باشگاه به اتحادیه فوتبال اطلاع داد که چندین بازیکن و اعضای ستاد آزمایش ویروس کرونا را مثبت کرده‌اند، علاوه بر دو آزمایش مثبت در هفته گذشته یکی به عنوان هافبک مارک پیو تایید شده است. این دومین مسابقه شروزبری است که پس از به تعویق افتادن مسابقات لیگ یک با تیم "کرووه" در 2 جنوری تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفت.

در همین حال تیم دربی کانتی تأیید کرد که پس از شیوع ویروس کرونا که زمین تمرین آنها را بسته، روز شنبه گروهی از تیم زیر 23 و زیر 18 سال را برای بازی در جام حذفی در چورلی به میدان می‌فرستد.

وین رونی مربی موقت، کادر مربیگری او و کل تیم اصلی دربی قرار است این مسابقه را به دلیل شیوع از دست بدهند.

گفتنی است که همه تیم‌های حاضر در جام حذفی 72 ساعت قبل از شروع مسابقات آزمایش می‌شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала