Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین احتمالی زیدان کیست؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان با وجود آن‌که از آغاز فصل تا کنون تجربه‌های سختی در رئال داشته ولی برای جانشینی او کدام گزینه قابل توجه به نظر می‌رسد؟

به گزارش اسپوتنیک؛ از آغاز فصل زین الدین زیدان در رئال مادرید در موارد مختلف از بدترین شرایط توانسته با موفقیت فرار کند.

در حال حاضر آسمان تا حدودی برای رئال مادرید صاف شده است. در واقع شاگردان زیزو به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یافته‌اند و فعلا در لالیگا با 2 امتیاز عقب‌تر از اتلتیکو مادرید، در رده دوم قرار دارند. کافی است تا به زیدان اجازه دهید کمی راحت‌تر از چند ماه پیش نفس بکشد. در واقع مربی فرانسوی طوفان‌های بزرگی را از ابتدای فصل پشت سر کرده است. در اکتوبر گذشته زیدان با پیروزی در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا برای اولین بار خود را نجات داد و چند هفته بعد با پیروزی برابر گلادباخ تیم‌اش را به دور حذفی اروپا رساند. با توجه به قرارداد تا سال 2022 زین الدین زیدان هنوز مربی رئال مادرید است. اما از آنجا که سوال جانشینی وی بارها و بارها روی میز مطرح می‌شود در مورد وی هیچ چیز قطعی و قطعی به نظر نمی‌رسد.

رائول جانشین طبیعی!

زین الدین زیدان با وجود یک سال و نیم قرارداد هنوز با رئال مادرید، نتوانست به پایان بازی برسد. سپس سوال جانشین وی مطرح می‌شود و چه کسی می‌تواند موفق شود مربی فرانسوی را روی نیمکت برنابئو فراموش کند؟

امروز این سوال کاملا دوباره جان می‌گیرد و PSG برای آن بیگانه نیست. در واقع همانطور که آ اس این پنجشنبه اشاره کرد، انتصاب مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پاریسی‌ها به جای توماس توخل برای تغییر کارت‌ها انجام شد.

برای چندین ماه، حتی سال‌ها اعلام شد که مرد آرجانتینی یکی از مربیان مورد علاقه فلورنتینو پرز است و بنابر این یکی از اصلی‌ترین نامزدهای مربیگری رئال مادرید پس از خالی شدن پست بود. اما اکنون لوس بلانکوس دیگر نمی‌تواند از این کارت استفاده کند و طبق گفته رسانه‌ها، پس از ورود پوچتینو به PSG اکنون در مورد هویت جانشین زین الدین زیدان تردید بسیار کمی وجود دارد. بر اساس گزارش آ اس انتظار می‌رود هنگام رفتن زیزو، رائول جانشین وی در راس رئال شود. در حال حاضر اسطوره سابق مادرید عهده دار هدایت کاستیا (ذخیره رئال مادرید) است. بنابراین رائول که به عنوان یک جایگزین طبیعی برای زین الدین زیدان دیده می‌شود، می‌تواند راه خود را از تیم ذخیره به تیم طرفداری ادامه دهد. برای دیدن اکنون این سناریو در چه تاریخی محقق خواهد شد‌...

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала