Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: با راموس باید هر چه زودتر تمدید شود؛ دو بار تستم منفی شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از دیدار با اوساسونا به توضیح شرایط تیمش قبل از این مسابقه پرداخت و در خصوص تمدید با بازیکان نیز صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید فردا شنبه، در ادامه هفته 18 رقابت های لالیگا در ورزشگاه ال سادار مهمان تیم فوتبال اوساسونا خواهد بود.

این مسابقه برای تیم زیدان که رقابت بسیار نزدیک و سختی با تیم همشهری اتلتیکومادرید دارید، حائز اهمیت است.

زیدان در خصوص شرایط تیمش قبل از این مسابقه گفت: بازی در زمین حریف همیشه سخت است و ما باید بهترین نمایش را برای کسب پیروزی داشته باشیم. برای بازی فردا شب خیلی چیزها را باید در نظر داشته باشیم.

یکی دیگر از موضوعاتی که در نشست خبری به آن پرداخت موضوع تمدی قرارداد بازیکنان تیمش بخصوص راموس بود.

از زیدان در این رابطه پرسیده شد و او نیز گفت: به نظرم باشگاه باید کمی جدی تر باشد و هر چه زودتر قرارداد راموس و لوکاس وازکز را تمدید کند. در حال حاضر من فقط به تمرینات تیمم و بازی فکر میکنم، اما بهترین کار این است که قرارداد این بازیکنان به زودی تمدید شود.

زیدان در مورد ستاره همیشه مصدومش هازارد نیز گفت: او آماده است، اما نیمدانم که میتواند 90 دقیقه در ترکیب حضور داشته باشد یا نه.

زیدان که قبل از بازی مشکوک به کرونا بود و دو بار از او تست گرفته شد نیز گفت: دو بار از من تست گرفتند که هر دو بار منفی شد. امیدوارم بازی برگزار شود و مشکلی پیش نیاید، هر چند ما یک روز زودتر سفر کردیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала