Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سال 2021، داغ‌ترین سال برای مادرید

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUReal Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019
Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خرید امباپه، کاماوینا، خروج احتمالی راموس، پا به سن گذاشتن مودریچ، کاهش حقوق، سالی پر دردسر را سر راه رئال مادرید قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک؛  با شروع سال 2021، رئال مادرید در حال آماده سازی خود برای سال مملو از موانع مهمی است که باید برای اطمینان از آینده و دوام اقتصادی واحد تجاری در کوتاه مدت از پس آنها برآید.

کیلیان امباپه، کاماوینا، بازسازی جای مودریچ، لوکاس واسکز به خصوص سرخیو راموس و نیز کاهش حقوق از 10 به 15 درصد که هنوز باید با کارمندان توافق شود و این بسیار پیچیده است، برای ترکیب آثار برنابئوی جدید و بازگشت عموم هواداران به سکوها ... همه، موضوعات متعالی هستند که 2021 را برای رئالی‌ها داغ و داغ‌تر می‌کنند و این‌ها اصلی‌ترین جنبه‌هایی هستند که باید با دقت تمام به آنها پرداخته شود.

کیلیان امباپه

این هدف بزرگ استراتژیک مادرید است که قصد دارد از نظر اقتصادی دوباره مانند سال 2000 با کهکشانی‌ها ادامه یابد. در کوتاه مدت رئال می‌خواهد با ستاره‌های فرانسو‌ی و ادک هازارد و از سال 2022 (وقتی بنزما قراردادش تمام می‌شود) با هالند مثلثی بزرگی را تشکیل دهد. امباپه یکی از آن بازیکنانی است که بازگشت اقتصادی قراردادهای تبلیغاتی را که با حضور وی بهبود می‌یابند تضمین می‌کند. مادرید به هدف خود رسیده، اینکه او تمدبد نمی‌کند و تنها با یک سال قراردادش به تابستان سال آینده می‌رسد. آن وقت خواهد بود که مذاکره رسمی با PSG آغاز می‌شود. اما قیمت آن مشخص نیست و اکنون پوچتینو برای حفظ او فشار آورده است.

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)

ادواردو کاماوینا

مادریدی‌ها نتوانسته‌اند زمان را با هافبک جوان و 18 ساله رن اداره کنند. وی تا سال 2022 قرارداد دارد و قبلا تصمیم گرفته که تابستان سال آینده فرانسه را ترک کند. به همین دلیل اجینت وی تغییر کرده است. پیش از این او موسی سیسوکو همان وکیل عثمان دمبله بازیکن بارسلونا بود و اکنون او وکالات‌اش را به جاناتان بارنت داده است. آ اس قبلاً گزارش داده بود که رئاب قصد ربودن این ستاره را دارد و بارنت نیز چند روز پيش چراغ سبز نشان داد و گفت: "رابطه من با رئال بسيار خوب است." تا اختلافات آنها را براي بيل كنار بگذارد. آیا پس از عملیات امبامه پولی برای کاماوینگا باقی خواهد ماند؟

این مورد نیز مانع اصلی است.

کاهش دستمزد بازیکنان

در حال حاضر مادرید پس از مشخص شدن جلسه مخفی کارکنان که در آن موافقت شده، می‌خواهد پیشنهاد کاهش 10 درصدی را به 15 درصد افزایش بدهد و این یک مسئله اساسی برای رئال مادرید است زیرا در حال حاضر ورزشگاهی بدون تماشاگر، 90 میلیون یورو آنها را ضرار رسانده است و این بدون احتساب 275 میلیونی است که در این فصل از 570 میلیون وام بازسازی ورزشگاه گرفته خواهد شد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
جدال رئال با بازیکنان برای کاهش دستمزد

راموس، مودریچ و لوکاس واسکز.

مادرید برای حل این سه مسئله تا آخرین لحظه صبر کرده است. دو بازیکن اول، یعنی راموس و مودریچ همدیگر را از قبل می‌شناختند زیرا امروز آنها دو بازیکنی هستند که بیشترین وزن را در رختکن دارند. اما بازی لوکاس واسکز نیز اساسی شده زیرا امروز او در میان یازده بازیکن انتخاب اولیه زیدان است (او 16 بازی پشت سر هم از ابتدا به میدان رفته است). تمدید راموس در بن بست است زیرا رابطه او با فلورنتینو آشفته شده اما آنها مجبور به درک یکدیگر هستند. با مودریچ در حال حاضر اولین توافق نامه برای تمدید یک ساله نهایی شده، اگر چه باید دید که وقتی رقم قرارداد روی میز گذاشته می‌شود (اکنون او 9 میلیون خالص می‌گیرد) این توافق عملی می‌شود یا خیر، و لوکاس پیشنهاد اول را رد کرد زیرا می‌خواهد سزاوار پیشنهاد افزایشی است.

دیوید آلابا

مسئله‌ای که مستقیماً به مسئله سرخیو راموس مربوط می‌شود زیرا مادرید استخدام وی را منوط به خروج راموس می‌داند. مدافع همه کاره اتریشی تابستان سال آینده آزاد شد و اکنون می‌تواند با هر باشگاهط مذاکره کند. اولین رویکرد مادرید برای آگاهی از وضعیت وی، داده‌های زیر را نشان می‌دهد: او 12 میلیون حقوق و حداقل 20 میلیون پاداش ترانسفر می‌خواهد. تا مشخص شدن آینده راموس همه چیز در ابهام است، اما در این بین تیم‌های دیگری که آلابا را می‌خواهند (PSG، بارسا، سیتی، یونایتد و لیورپول) فشار می‌آورند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала