Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرنطینه خانوادگی؛ فدرر به خاطر خانواده به تنیس آزاد استرالیا نرفت

© AFP 2023 / Andy BuchananШвейцарский теннисист Роджер Федерер
Швейцарский теннисист Роджер Федерер - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
راجر فدرر به دلیل قرنطینه خانوادگی در مسابقات تنیس آزاد استرالیا (گرنداسلم) حضور نخواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در 28 دسامبر راجر فدرر از رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا رسما انصراف داد تا شاهد دومین غیبت وی در دوران حرفه‌ای او در یک گرند اسلم باشیم.

تونی گودسیک نماینده وی در اعلامیه‌ی گفت که ستاره پرافتخار ​​سوئیسی برای محافظت از زانوی راست‌اش بازی نمی‌کند که در ماه جون تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

تونی گفت اعلام داشت: "راجر تصمیم گرفته که در مسابقات اوپن استرالیا بازی نکند. او به تدریج در دو ماه گذشته هم با زانوی خود و هم با اندام‌اش پیشرفت کرده است. با این حال پس از بحث در مورد آن با تیم خود، تصمیم گرفته که پس از اوپن استرالیا بهترین گزینه است."

با این حال در ساعات گذشته آندره سای برزیلی دلیل واقعی عدم حضور فدرر در استرالیا را فاش کرد. بازیکن دونفره سابق و مدیر فعلی روابط با بازیکنان گرند اسلم استرالیا در اظهارات جمع آوری شده توسط Ace BandSports اطمینان داد که همه چیز به دلیل قرنطینه‌ای خانوادگی است که او مجبور به رعایت آن می‌باشد: "دلیل اصلی عدم حضور فدرر به مسابقات آزاد استرالیا قرنطینه است. من یک ماه پیش با او صحبت کردم و او دو راه داشت: او می‌توانست با تمام خانواده‌اش بیاید و قرنطینه را پشت سر بگذارد. مشکل این است که همسرش میرکا و فرزندانشان نمی‌توانند از اتاق خارج شوند. آنها باید 14 روز منزوی شوند. استثنا فقط برای بازیکنان است. آنها می‌توانند برای تمرین بیرون بروند و برگردند اما اعضای خانواده نمی‌توانند و میركا این ایده را تأیید نمی‌كند."

مرد برزیلی برنده 11 عنوان ATP به عنوان بازیکن دونفره یک قدم جلوتر رفت و گفت: "گزینه دوم این است که او به تنهایی بیاید. و این به معنای گذراندن حداقل پنج هفته دوری از خانواده و فرزندان بود." او گفت: "عزیزم، من 39 ساله و دارای چهار بچه و 20 گرند اسلم هستم. من وقت آن را ندارم که پنج هفته دیگر از خانواده‌ام دور باشم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала