Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: "امباپه باید پیشرفت کند"

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن به امباپه می‌گوید که "باید پیشرفت کند" تا بخشی از دوران جدید PSG باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مائوریسیو پوچتینو که جدیداً هدایت تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه را به عهده گرفته، پس از بازی این تیم با سنت‌اتین، به کیلیان امباپه پیامی داد و گفت که "باید او پیشرفت کند" تا بخشی از دوران جدید PSG باشد.

 

لیگ 1

مربی آرجانتینی تیم‌اش را در اولین بازی به عنوان سرمربی پی‌اس‌جی برابر سنت اتین هدایت کرد، در حالی‌که در این بازی امباپه طی بیش از 90 دقیقه حضورش تأثیر آنچنانی روی بازی نداشت.

پوچتینو م‌گوید کیلیان امباپه "باید پیشرفت کند" به عنوان بخشی از دوره جدیدی که در پاری‌سن‌ژرمن آغاز می‌شود.

هدایت این بازیکن در پارک دو پرنس به عهده مربی سابق تاتنهام است، در حالی‌که پاریسی‌ها او را برای رسیدن به شکوه لیگ قهرمانان که مدتها در انتظار آن بوده‌اند، استخدام کرده‌اند.

امباپه قهرمان جام جهانی 2018، در این تلاش نقش اصلی را بازی می‌کند تا در 22 سالگی‌اش حضور طلسم شکن در یک تیم پر ستاره را داشته باشد.

با این همه تیم پی‌اس‌جی با گل دقیقه 22 مویز کین به گل تساوی رسیدند و از نتیجه بازی (1-1) تنها یک امتیاز بدست آوردند که پس از آن پوچتینو اذعان داشت که انتظار بیشتری از خط حمله‌اش دارد، به خصوص که نیمار از یک ضربه ناگهانی استفاده می‌کند.

پوچتینو درباره امباپه که با یک انتقال به جای دیگری ارتباط برقرار کردا، گفت: "کیلیان باید مانند همه پیشرفت کند. او باید احساس ناامیدی نکند زیرا ما برنده نشدیم و او همیشه می‌تواند بهتر عمل کند. با این حال نگرش او خوب بود. من از آنچه او انجام داد خوشحالم."

پوچتینو هنوز در مرحله انتقال پیام‌اش در PSG است، زیرا به عنوان جانشین توماس توخل برکنار شده، منصوب شده و مارکینوش کاپیتان باشگاه اعتراف می‌کند که یک رویکرد تازه برای ارائه تأثیر مطلوب زمان‌بر است.

ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان
سن‌اتین 1 - پاری‌سن‌‌جرمن 1؛ پوچتینو در نخستین گام متوقف شد

ملی پوش برزیلی به وب سایت رسمی این باشگاه گفت: "تغییراتی وجود دارد؟ بله، تغییراتی وجود داشت، این طبیعی است اما شما نمی‌توانید همه چیز را یک باره تغییر دهید. مربی با ما روشن بود ما سعی کردیم با حفظ هویت خود با فلسفه او سازگار شویم. من مطمئن هستم که کم‌کم پیشرفت خواهیم کرد، بازی درستی خواهد آمد، مربی فلسفه خود را جا می‌دهد و ما بهتر بازی خواهیم کرد. ما با تجربه و پرخاشگری حریف سختی مقابل خود داشتیم و آنها ما را با مشکل روبرو کردند. ما نتوانستیم این ارتباطات را پیدا کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم اما انتظار می‌رود با مربی جدید و زمان لازم برای سازگاری با فلسفه جدید و همچنین بازگشت از تعطیلات داشته باشیم‌."

مارکینوش افزود: "درست است که ما برای به دست آوردن پیروزی به اینجا آمده‌ایم، تلاش کردیم، فشار آوردیم، برخی از مسائل در حرکت و عبور ما وجود داشت. این بهترین شب ما نبود، ما از آن آگاه هستیم. اکنون ما باید به کار خود برگردیم و ما سه روز قبل از مسابقه بعدی خود زمان داریم. زمانی که برای گرفتن پیروزی بیرون خواهیم رفت."

پی‌اس‌جی هفته پیش‌رو (روز شنبه) در زمین تیم برست بازی خواهد کرد تا با یک نتیجه خوب بتواند یک مسابقه ناسازگار هفته قبل را فراموش کند زیرا مدافع عنوان قهرمانی در لیگ 1 در جایگاه دوم قرار دارد و سه امتیاز از صدر جدول (المپیک لیون) فاصله دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала