Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: برای قهرمانی باید بجنگیم؛ نمیشود که مسی در هر بازی سه گل بزند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با گرانادا به شرایط تیمش قبل از دیدار و همچنین تاثیر حضور مسی در بارسا پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال بارسلونا فردا شب در ادامه هفته 18 لالیگا در یکی دیگر از رقابت ها سختش در ماه جنوری مهمان تیم گرانادا است.

بارسا که با شکست 3 بر 2 بیلبائو دوباره جان گرفت و امیدوار است برای نخستین بار در این فصل با شکست گرانادا سومین برد متوالی این فصل را به دست بیاورد.

بارسا در شرایطی به مصاف گرانادا خواهد رفت که تیم کومان برای رسیدن به کورس قهرمانی و دور نشدن از بالای جدول نیاز مبرم به یک سه امتیاز خارج از خانه دیگر دارد.

کومان در خصوص این دیدار و شرایط تیمش گفت: گرانادا در مقایسه با حریف قبلی فرق دارد. باید در سطح عالی و خودمان باشیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم. اگر خوب نباشیم، کارمان برای برد سخت میشود و من اصلا این را نمیخواهم.

و در خصوص شانس بارسا برای قهرمانی نیز گفت: هفته های سختی را در پیش داریم و سخت تر این که بیشتر بازی های ما در خانه حریفان است. در نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست دادیم، ولی برای بارسا این دلیل نمیشود، باید برای قهرمانی بجنگیم و نشان دهیم که میخواهم پیروز باشیم.

سرمربی هلندی در خصوص مسی نیز گفت: او نسبت به هفته های قبل شرایط بهتری بود و در بازی قبلی هم عالی درخشید. او هم مثل من است. وقتی بارسا میبازد و امتیاز از دست میدهد، عصبانی میشود. او در بازی گذشته دو گل زد. نباید از او انتظار داشت که در هر بازی سه گل بزند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала