Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یافتن جانشین راموس برای رئال آسان است؟

© REUTERS / SUSANA VERAسرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورتی‌که سرخیو راموس از رئال مادرید جدا شود آیا این تیم می‌تواند خیلی زود جانشین او را پیدا کند؟

به گزارش اسپوتنیک؛ اگر سرخیو راموس در پایان رقابت‌های فصل 2020/21 تصمیم به ترک رئال مادرید بگیرد، پیدا کردن یک جانشین برای لوس بلانکوس کاری آسان نخواهد بود.

فلورنتینو پرز در اولین حضورش به عنوان رئیس رئال مادرید مسئله مشابهی داشت، زمانی که این باشگاه به شدت نیاز به یافتن وارث فرناندو هیرو پیدا کرد.

آن روزها بود که پرز تصمیم گرفت تیمی از خریدهای کهکشانی را احاطه کند، بازیکنان جوان اسپانیایی و محصولات آکادمی مانند فرانسیسکو پاون، آلوارو مژیا یا حتی رائول براوو (مدافع چپ) که همه آنها در پست خالی دفاع میانی بازی می‌کردند به این تیم آمدند.

در تابستان 2004 رئال مادرید تصمیم به تغییر سیاست انتقال خود گرفت و والتر ساموئل را از رُم در بدب دریافت 25 میلیون یورو و همچنین جاناتان وودگیت از نیوکاسل با 18.3 میلیون یورو برای پر کردن خلاء هیرو به زمین آورد.

هر دو خرید ناموفق بود و لوس بلانکوس برای به دست آوردن سرخیو راموس در سال 2005 با 30 میلیون یورو از سویا اقدام کرد و دوباره وارد بازار شد.

کاپیتان فعلی رئال مادرید در ابتدا در پست دفاع راست بازی می‌کرد، اگرچه چندین مربی اظهار داشتند که او می‌تواند به یک مدافع میانی بزرگ تبدیل شود. پرز به دنبال نتایج ضعیف در پایان جنورب 2006 استعفا داد اما راموس ماند و به یکی از موفق‌ترین خریدها در تاریخ باشگاه تبدیل شد.

ورود په‌په

از سال 2006 تا 2009، رئال مادرید چهار مدافع میانی را چون فابیو کاناوارو (7 میلیون یورو)، گابریل هاینز (12 میلیون یورو)، ازکوئیل گارای (10 میلیون یورو) و په‌په (30 میلیون یورو) به زمین آورد زیرا راموس به عنوان بازیکن اول محسوب نمی‌شد و دفاع میانی انتخابی نبود.

 

وایخو و میلیتائو دو گزینه در دسترس رئال

پس از بازگشت پرز به سُکان هدایت رئال مادرید این باشگاه رائول آلبیول (15 میلیون یورو) و ریکاردو کاروالیو (8 میلیون یورو) را امضا کرد تا اینکه با خرید رافائل واران در سال 2011 به قیمت 10 میلیون یورو به تیم موفق رسید.

مثلث دفاعی راموس، په په و واران بر اروپا مسلط شد تا جایی که رئال مادرید در فاصله سال‌های 2011 تا 2019 فقط یک دفاع میانی خسوس وایخو را (با 5 میلیون یورو) به خدمت گرفت.

با پیشرفت ناچو فرناندز در رده‌های آکادمی‌اش ، لوس بلانوس برای جذب مدافع میانی اقدام نکرد تا این‌که ادر میلیتائو را با 50 میلیون یورو در سال 2019 جذب نمود.

با این حال ملیتائو هنوز به ترکیب اصلی رئال مادرید راه نیافته و جدایی احتمالی راموس می‌تواند به این معنی باشد که از این باشگاه خواسته شود برای یک مدافع میانی دوباره به بازار برود.

دیوید آلابا و پائو تورس قبلاً مورد توجه قرار گرفته اند اما باید دید آینده کاپیتان رئال مادرید چه خواهد شد؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала