ادامهٔ فشارها بر ترامپ؛ حساب وی در توییچ هم مسدود شد

© AFP 2023 / Martin Bureauادامهٔ فشارها بر ترامپ؛ حساب وی در توییچ هم مسدود شد
ادامهٔ فشارها بر ترامپ؛ حساب وی در توییچ هم مسدود شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعتراضات خشونت‌بار طرفداران دونالد ترامپ، به مسدود شدن حساب وی در سرویس استریم «توییچ» نیز انجامید.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت Twitch اعلام کرده است که حساب رییس جمهور برحال ایالات متحده را تا زمان تحلیف و انتقال قدرت به رییس جمهوری جدید، جو بایدن بسته نگهمیدارد.

این شبکه اعلام کرده است که «با توجه به شرایط فوق‌العادهٔ جاری و لحن آتش‌افروزانه رییس جمهور، معتقدیم که این یک اقدام ضروری برای حمایت از جامعه و جلوگیری از مورد استفاده قرار گرفتن توییچ برای تحریک به خشونت بیشتر است».

سخنگوی توییچ اعلام کرده است که  حساب ترامپ حداقل تا ۲۰ جنوری معلق خواهد ماند و سپس این شرکت به ارزیابی مجدد وضعیت خواهد پرداخت.

پیش از این فیس بوک نیز اعلام کرد به دلیل نقض مقررات این شبکه از سوی دونالد ترامپ، حساب کاربری او را برای دو هفته مسدود کرده است. فیسبوک ترامپ را تهدید کرده که در صورت ادامه نقض این مقررات، برای همیشه دسترسی به حساب فیسبوکش را از دست خواهد داد.

در ششم جنوری طرفداران دونالد ترامپ رییس جمهور برحال امریکا، به ساختمان کنگره این کشور یورش بردند و سالون سنا را محاصره کردند. در نتیجهٔ این اعتراضات، جلسه‌یی که قرار بود نتایج انتخابات را تایید کند نیمه‌تمام ماند. بر اساس این نتایج، دونالد ترامپ انتخابات را به جو بایدن باخته است اما از پذیرش نتایج سر باز می‌زند. پس از پایان این اعتراض خشونت‌بار که کشته و زخمی نیز بر جای گذاشت، کنگره امریکا این نتایج را تایید کرد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала