Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استون ویلا – تاتنهام زیر سایه شوم کرونا

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار استون ویلا و لیورپول در جام حذفی امشب انجام می‌شود اما بازی ویلا با اسپرز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پیش بینی می‌شود که دیدار امشب آستون ویلا برابر لیورپول در جام حذفی برگزار شود اما بازی آنها در لیگ برتر مقابل تاتنهام پس از شیوع ویروس کرونا در ترکیب تیم اصلی، زیر شک و گمان قرار گرفته است.

استون ویلا قرار است بدون اینکه تیم اصلی خود را به همراه رئیس دین اسمیت و دستیارانش جان تری، کریگ شکسپیر و ریچارد اوکلی داشته باشند، جدا باشند. این بدان معناست که تیم لیگ برتری با ترکیب زیر23 سال و زیر 18 سال خود که روز پنجشنبه همه از نظر ویروس آزمایش شده‌اند، در دیدار امشب حضور یابد. نتایج به سرعت در حال پیگیری هستند، بنابراین باشگاه تا نیم روز به وقت انگلستان مطلع خواهد شد.

اسکای اسپورت نیز گزارش کرده که سران استون ویلا امیدوارند كه بازیکنان جوانان از ویروس پاك باشند.

ویلا از زمان بازگشت به بازی در تابستان، همیشه یک "منطقه سرخ" را در زمین تمرین  "بادی‌مور هیت"  داشته، جایی که فقط اعضای تیم اول مجاز هستند. برای تیم‌های نوجوانان اجازه داده نمی‌شود.

این دلیل خوشبینی است که آن بازیکنان جوان در معرض شیوع نیستند که در خبرهای اسکای اسپورت به عنوان "شایع" در ترکیب تیم اصلی توصیف شده است.

تصور می‌شود شیوع این بیماری بسیار گسترده‌تر از ابتدای این فصل با فولام و نیوکاسل باشد. در نتیجه ویلا برای بازی امشب نمی‌تواند از بازیکنان یا کارکنان تیم اصلی استفاده کند از جمله کارمندان بخش فیزیکی، کادر پزشکی و لباس شخصی.

چرا دیدار با اسپرز زیر شک و گمان است؟

این احساس در میان باشگاه‌های لیگ برتری وجود دارد که اگر ویلا مجبور شود در روز چهارشنبه تیمی از جوانان را مقابل اسپرز به میدان بفرستد، مسئله یکپارچگی این رقابت وجود خواهد داشت. با این حال، محدودیت‌های زمانی با زمان بندی جام حذفی باعث می‌شود انعطاف پذیری بسیار کمی برای برنامه ریزی مجدد بازی‌ها وجود داشته باشد به خصوص که لیست فیکسچرها از قبل بهم خورده است. زیرا هر مسابقه به تعویق افتاده باید فقط در عرض دو هفته قبل از مرحله چهارم برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала