Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین خرید پوچتینو در پاریس مشخص شد

عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید PSG در حال حاضر جاه طلبی‌های زیادی برای جلب توجه باشگاه پاریسی دارد و اولویت او برای تابستان سال آینده سرخیو آگوئرو خواهد بود که قراردادش در منچسترسیتی در جون آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی که لئوناردو تصمیم به اخراج توماس توخل گرفت، این مائوریسیو پوچتینو است که به عنوان جانشین تکنسین آلمانی به نیمکت PSG منصوب شده است و ورود مربی آرجانتینی همزمان با آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی است که می‌تواند برخی خریدها را جهت تقویت تیم‌اش در نظر بگیرد.

پوچتینو دوست دارد برخی از بازیکنان سابق‌اش مانند دله آلی (تاتنهام) و کریستین اریکسن (اینترمیلان) را جذب کند که در برنامه‌های ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته جایی ندارند. پوچتینو نیز اخیراً به اهداف خود برای نقل و انتقالات اشاره کرده است: "البته خوشحالم. من از تیمی که داریم خوشحالم. بدیهی است که ما باید یکدیگر را بشناسیم. ما به مرور زمان خواهیم فهمید که به چه چیزهایی نیاز داریم. این یک سیستم باز است. در هر باشگاهی شما همیشه به دنبال بهبود تیم هستید."

آگوئرو اولویت پوچتینو

در واقع، مائوریسیو پوچتینو در حال حاضر روی خریدهای تابستانی کار می‌کند و طبق اطلاعات برونو ساتین، مربی PSG جذب سرخیو آگوئرو را در اولویت‌اش قرار داده است. باید گفت که قرارداد مُهاجم منچسترسیتی در جون آینده به پایان می‌رسد و بحث‌های تمدید به بُن بست خورده است.

برونو ساتین می‌گوید: "بدیهی است که در پایان فصل و این بخشی از بحث‌هایی بود که مائوریسیو پوچتینو وارد زمین شد. حالا بازیکنی وجود دارد که او را بسیار دوست دارد و می‌خواهد او را به PSG بیاورد زیرا در جولای آینده وی آزاد خواهد شد. (سرجیو) کان آگوئرو که آرجانتینی است و پوچتینو او را به خوبی می‌شناسد. خوب و به طور طبیعی زمانی که او در انگلستان بود نیز این بازیکن را دنبال می‌کرد."

 

کلید جذب مسی؟

روندی که خوزه آلوارز روزنامه نگار "لا سیکستا" در برنامه ال‌چرینگیتو آن را تأیید کرد و گفت که حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پاریسی‌ها سرمایه اصلی برای متقاعد کردن سرخیو آگوئرو برای پیوستن به PSG است. کان در واقع رابطه بسیار خوبی با هموطن‌اش خواهد داشت كه می‌تواند در زمان انتخاب‌اش گزینه مورد اعتماد باشد و این تمام نیست. هنوز هم طبق گفته خوزه آلوارز سرخیو آگوئرو می‌تواند وسوسه شود تا لیونل مسی را که از نظر زندگی بسیار به او نزدیک است دنبال کند. و این خوب است، مسی مرتباً در نظرPSG  است جایی که نیمار مجاب به جذب اوست و ورود دو ستاره آلبی سلسته می‌تواند در آینده یک آرجانتینی دیگر تأثیر بگذارد: مائورو ایکاردی. به عبارت دیگر اگر PSG  موفق شود مسی و آگوئرو را یکجا سازد، مُهاجم سابق اینترمیلان از ابتدا تحت فشار قرار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала