Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بلاتر در بیمارستان؛ وضعیت‌ آقای متخلف رو به بهبودی است

© REUTERS / Ruben SprichПрезидент Международной федерации футбола Йозеф Блаттер
Президент Международной федерации футбола Йозеф Блаттер - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپ بلاتر رئیس سابق فیفا در بیمارستانی با یک بیماری جدی اما غیر تهدید کننده زندگی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ سپ بلاتر رئیس سابق فیفا به خاطر یک بیماری جدی اما غیر تهدید کننده زندگی در یک بیمارستانی بستری است و به قول دخترش، او هر روز بهتر می‌شود.

گفته می‌شود پیرمرد 84 ساله در وضعیت وخیم نیست زیرا دخترش می‌گوید که رئیس سابق نهاد حاکم بر فوتبال "هر روز" علائم بهبودی را نشان می‌دهد: "پدر من در بیمارستان بستری است. او هر روز بهتر می‌شود." کورین بلاتر اندنماتن به روزنامه سوئیسی "بلیک"​گفته که او به زمان و استراحت نیاز دارد.

بلاتر پس از 17 سال مسئولیت در سال 2015 از سمت ریاستش در فیفا برکنار شد. ادعا می‌شود که او در سال 2011 مبلغ 1.6 میلیون پوند به میشل پلاتینی رئیس وقت یوفا در دادستانی پرداخت که "غیر مسؤلانه" توصیف شده است.

بلاتر گفت که پرداخت برای یک نقش مشاوره توسط پلاتینی هنگامی که توسط دادستان‌های سوئیس مورد بازرسی قرار گرفت، "توسط کمیسیون مالی تأیید شد".

تحقیقات و حُکم بعدی که دادگاه داوری ورزش آن را تأیید کرد، پس از کشف فساد گسترده در فیفا تحت سرپرستی وی از شش سال فعالیت‌ او در فوتبال را ممنوع کرد. پلاتینی و بلاتر هر دو مرتباً هر عمل خلاف را انکار می‌کنند.

این در حالیست که فرجام خواهی بلاتر از حکم CAS به دلیل محرومیت از فوتبال در سال 2016 رد شد. در همین حال البته این اولین مبارزه بلاتر در برابر بیماری نیست. در سال 2015 پس از متوقف شدن سیستم ایمنی بدن وی در یک بخش مراقبت‌های ویژه قرار گرفت. در سال 2016 وی جراحی جزئی برای درمان سرطان پوست نیز انجام داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала