Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرعه کشی کوپادل ری فردا انجام می‌شود

© AP Photo / Manu FernandezФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرحله یک سی‌ودوم رقابت‌های جام حذفی اسپانیا قرار است فردا برگزار شود که طی آن بارسلونا و رئال مادرید حریفان خود را خواهد شناخت.

به گزارش اسپوتنیک؛ قرار است روز جمعه (8 جنوری 2021) مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کوپادل‌ری در مرحله 32 تیم برگزار شود که این برنامه ساعت 4:30 به وقت کابل در مقر فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار خواهد شد.

پس از آن تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید حریفان شان در این مرحله را خواهند شناخت.

البته کهکشانی‌ها با یکی از تیم‌های دسته دومی روبرو خواهند شد که تیم‌های کوردوبا، ایبیزا، ناوالکارنرو و کُرنلا حریفان احتمالی رئال مادرید محسوب می‌شوند.

شاگردان زین الدین زیدان در 20 جنوری پا به این مسابقات خواهند گذاشت که خارج از خانه انجام می‌شود، با توجه به این‌که مادریدی‌ها با حریفان رده پایین‌تری روبرو می‌شوند اما بازی برای آنها مهم برشمرده می‌شود زیرا در این فصل زیدان به دنبال سه‌گانه می‌باشد.

در صورت صعود سفیدپوشان از مرحله 32 آنها هفته بعدتر به مصاف یکی از تیم‌های یک شانزدهم نهایی خواهند رفت. مرحله یک چهارم نهایی در 3 فبروری برگزار می‌شود، در حالی که مرحله نیمه نهایی که در دو بازی برگزار می‌گردد در 10 فبروری و 3 مارچ انجام خواهد شد و ورزشگاه "لا کارتوجا" در 17 اپریل میزبان دیدار فینال خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала