Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولویت پوچتینو نیمار است نه امباپه

© © Manu Fernandez / Pool via REUTERSÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد سرمربی جدید قهرمان فرانسه نگاه ویژه ای به ستاره برزیلی تیمش دارد و تاکید او برای تمدید قرارداد با نیمار است.

به گزارش اسپوتنیک، همان طور که رسانه ها در فراسه میگویند پاری سن ژرمن برنامه خود را با نیمار برای ماندن او در پاریس دنبال می کند.

 ورود مائوریسیو پوچتینو نیز باعث مشترک شدن این هدف شده، زیرا مربی نیز همانند باشگاه تمایل دارد که قرارداد ستاره برزیلی باید تمدید میشد.

البته مارکا گفته پوچتینو به هر دو ستاره تیمش، هم نیمار و هم امباپه توجه دارد که قراردادشان در تابستان 2022 به پایان میرسد، اما اولویت اصلی ماندن نیمار است.

لئوناردو پیش از به طور واضح گفته میخواهد قرارداد هر دو ستاره تیمش را تمدید کند، زیرا نیمار و امباپه دو بهترین دنیای فوتبال هستند.

نیمار از تاریخ 13 دسمبر به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا از میادین دور است و به نظر میرسد امشب هم نتواند تیمش را در رقابت های لوشامپیونه همراهی کند.

تمام این ها در حالیست که گزینه بازگشت نیمار به بارسلونا نیز کماکان مطرح است و باید دید رئیس جدید این باشگاه که تا دو هفته بعد مشخص خواهد شد، برنامه ای برای جذب این ستاره برزیلی دارد یا خیر.

از سویی نیز در طی چند وقت گذشته، نام لیونل مسی کاپیتان محبوب بارسا به پی اس جی پیوند خورده و باشگاه فرانسوی تلاش میکند که این فوق ستاره آرژانتینی را با نیمار در پاریس هم بازی کند.

اتفاقی که برای هر دو ستاره میتواند فوق العاده هیجان انگیز باشد، زیرا هر دو چندین بار گفتند دوست دارند دوباره دوباره با هم، هم بازی شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала