Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره‌ای که به ماندن مسی در بارسا کمک می‌کند

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020 Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020  Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی ممکن است به بخاطر پدری گونزالس قرارداد خودش را تمدید کند و در بارسلونا بماند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی کاپیتان و یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان بارسلونا، تابستان گذشته خواهان جدایی از جمع کاتالان‌ها بود اما مدیران باشگاه با جدایی او موافقت نکردند و این بازیکن مجبور به ماندن در این باشگاه شد.

Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان
همکاری جذاب پدری با مسی؛ پدیده بارسا چشم‌بسته توپ را لئو می‌رساند + ویدیو

این بازیکن در فصل جاری با ناراحتی و چهره غمگین برای کاتالان‌ها به میدان رفته و در اکثربازی‌ها شادی در چهره او دیده نشده بود، اما او چهارشنبه شب در بیلبائو دوباره لبخند می زد و دلیل اصلی آن پدری گونزالس پدیده 17 ساله این باشگاه بود.

با رفتن لوئیس سوارز، لئو به یک شریک جدید در زمین احتیاج داشت، کسی که بتواند پاس‌های او را دریافت و دوباره به او پاس بدهد.

به نظر می رسد پدری این نیاز را برآورده کرده و این موضوع کاملاً چهارشنبه شب و پس گُل مسی دیده شد، زیرا بازیکن سابق لاس پالماس توپ را با سرعت پشت سر خودش برای مسی قرار داد تا آرجانتینی آن را به تور دروازه برساند.

هنگام شادی پس از گُل، مسی لبخندی از ته دل بر لب داشت که نشان دهنده تشکری از پاس گل پدری بود.

بدیهی است که پدری کسی نیست که باید سعی کند مسی را راضی به ماندن و عقد قرارداد جدید کند، اما بازی او همه چیز را برای شماره 10 در زمین راحت و تصمیم‌گیری را برای جدایی او را دشوارتر می‌کند.

مدیران بارسلونا معتقد اند که اگر همکاری مسی و پدری بیشتر دوام بیاورد، کاپیتان این باشگاه به ماندن راضی خواهد شد و شرایط کسب جام نیز مهیا می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала