Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه بازیکن که نسل رئال مادرید را تغییر میدهد

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید به دنبال ساختن یک تیم رویایی و در واقع تغییر نسل در این تیم است.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش روزنامه آ اس، رئال میخواهد با خرید سه بازیکن دلخواهش، نسل تیم را تغییر دهد.

پروژه رویایی رئال جذب امباپه از پی اس جی، ادواردو کاماوینگا از رن و ارلینگ هالند از دورتمند در سال تابستان 2021 است.

ورود این سه بازیکن مادرید را به تیمی مشترک از بازیکنان جوانان و با تجربه تبدیل خواهد کرد. این سه بازیکن خیلی جوان هستند و میتوانند حداقل دو نسل رئال را تقویت کنند، البته بازیکنانی هم هستند که کم کم باید به فکر ترک این تیم باشند، مانند لوکا مودریچ 35 ساله و کریم بنزمای 33 ساله. در حال حاضر زین الدین زیدان بازیکنان اصلی تیمش را بالای 30 سال تشکیل میدهند، مثل بنزما، مودریچ، سرخیو راموس و تونی کروس.

هازارد مهمترین بخش کوتاه مدت استراتژی رئال مادرید است

هازارد که با 100 میلیون یورو به مادرید آمد، یکی از خریدهای بزرگ این تیم بوده، اما این بازیکن بلجیمی هرگز نتوانست خود را در تیم زیدان پیدا کند و تاثیرگذاری در حد نامش را در تیم پیاده کند، زیرا او بیشتر اوقات درگیر مصدومیت میشود. با این حال رئال روی این مهاجم نزدیک به 30 سال نیز در کنار بازیکنان جوان مد نظرش حساب خواهد کرد.

رئال مادرید می خواهد تیم جدیدی تا سال 2022 یا 2023 راه اندازی شود

مدیران رئال می خواهند تیم جدید رئال مادرید تا سال 2022 یا حداکثر 2023  همزمان با اتمام برنابئو بازسازی شده، ایجاد باشد.

نگاهی به وضعیت سه هدف اصلی رئال مادرید

کیلیان امباپه

ستاره پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه بدون شک بازیکنی است که رئال میتواند از خلاقیت های استفاده کند، اما استراتیژی انتقال امباپه به مادرید بستگی به این دارد که قراردادش را با پایتخت نشین فرانسه تمدید میکند یا نه؟ او تا تابستان 2022 با پی اس جی قرارداد دارد.

با این حال باشگاه میخواهد هم و هم نیمار را در تیم نگه دارد و سرمربی جدید پاریسی ها نیز برای رساندن امباپه به روزهای خوب وعده داده استو

ادواردو کاماوینگا

مدیران رئال برخلاف امباپه هنوز نتوانستند شرایط خاص و مشخصی را برای خرید این بازیک 18 ساله تغیین کنند. اما آنچه مشخص است که زیدان و تیم مدیریتی رئال میخواهند از استعداد بالای این بازیکن در خط میانی استفاده کنند. گزارش هایی حتی وجود دارد که کاوامینگا به پوگبا هم ترجیح داده شده و در اولویت برای تقویت خط میانی است.

ارلینگ براوت هالاند

آنطورکه به نظر میرسد ئال مادرید در مورد انتقال ارلینگ هالاند عجله زیادی ندارد.

آنها اطمینان دارند که از طریق نماینده او مینو رایولا و مارتین اودگارد دیگر نروژی که در رئال حضور دارد به او نزدیک خواهد شند، اما رایولا به طور شفاهی با باشگاه آلمانی توافق كرده است كه پدیده طلایی فوتبال اروپا در سال 2022 از بوندس لیگا جدا شود.

این نیز زمانی است که قرارداد کریم بنزما در رئال مادرید به پایان می رسد، بنابراین این میتواند لحظه ایده آلی برای لوس بلانکوس باشد. رایولا مشتاق همکاری با مادرید است و انتظار می رود همه تلاش های خود را برای تحقق این معامله انجام دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала