Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان در بازار زمستانی بازیکن میخواهد

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا خواهان جذب بازیکنان در بازار جنوری است، زیرا بارسلونا از کورس قهرمانی لالیگا دور شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با گرانادا به صورت غیر مستقیم خواهان جذب بازیکن در بازار زمستانی جنوری شد، اما اعلام کرد این کار بستگی به شرایط باشگاه دارد.

بارسا پس از استعفای ماریا بارتومئو، بدون رئیس است. رئیس جدید بارسا در انتخابات 24 جنوری مشخص خواهد شد، اما مشکل اصلی اینجاست که نبود یک هیئت مدیره دائمی در بارسا برای خرید بازیکن در زمستان کار را سخت کرده است. البته کومان امیدوار است در پایان ماه این کار انجام شود.

این مربی هلندی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار امروز برابر گرانادا گفت: "بهترین کار این است که رئیس جدید بارسا در اسرع وقت روی کار بیاید، زیرا این اتفاق به ما فرصت میدهد که در خصوص تحولات باشگاه بیشتر فکر کنیم."

وی گفت: ما میخواهیم که به تیم نیرو اضافه شود را تیم بتواند برای قهرمانی بجنگد.

وی همچنان گفت: "گزینه های زیادی برای خرید است و دلایل زیادی هم برای این که چرا نمیتوان در زمستان بازیکن خرید، اما من شرایط باشگاه را درک می کنم و اگر نتوانیم هیچ خریدی هم انجام دهیم، منتظر فصل آینده خواهیم بود."

کومان برای سفر به اندلس و تقابل با گرانادا، آنسو فاتی، جرارد پیکه، فیلیپ کوتینیو و سرجی روبرتو را به دلیل مصدومیت و همچنین کلمنت لنگلت، دفاع میانی اش را به دلیل محرومیت با خود ندارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала