ترامپ صلاحیت فشار دکمه سرخ جنگ را از دست داد

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationترامپ صلاحیت فشار دکمه سرخ جنگ را از دست داد
ترامپ صلاحیت فشار دکمه سرخ جنگ را از دست داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس مجلس نمایندگان امریکا اظهار داشته است: ما باید همه تلاش خود را برای محافظت از شهروندان امریکا در برابر حملات نامتوازن ترامپ به کشور و دموکراسی خود انجام دهیم.

به گزارش اسپوتنیک، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان امریکا روز جمعه گفت که وی با جنرال مارک میلی استردرستیز مشترک نیروهای مسلح امریکا، در مورد گزینه های برای محدود کردن توانایی دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی در صدور امر حمله هستوی یا آغاز جنگ، گفتگو کرده است.

ترامپ به جرم شورش متهم نمیشود - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ به جرم شورش متهم نمیشود

پلوسی به همکاران خود گفت: امروز صبح، من با مارک میلی ستردرستیز مشترک قوای مسلح صحبت کردم و در مورد اقدامات احتیاطی موجود برای جلوگیری از جنگ توسط رئیس جمهور فعلی، دسترسی به دکمه پرتاب راکت های هستوی یا امر حمله هستوی بحث کردم.

پلوسی در نامه ای به دموکرات ها، که متن آن توسط شبکه NBC پخش شده است، نوشت که ترامپ "رئیس جمهور نامتعادلی" است و اظهار نظر كرد كه اوضاع دیگر نمی تواند از این خطرناكتر باشد.

پیش از این گزارش شده بود که پلوسی به جای استیضاح برای ترک داوطلبانه ترامپ یا اعمال بیست و پنجمین متمم قانون اساسی ترجیح داده است.

وی همچنین در این نامه تهدید کرد که اگر پست خود را ترک نکند، مراحل استیضاح را آغاز خواهد کرد.

روز چهارشنبه، هواداران ترامپ اندکی پس از تجمعی که ترامپ از آنها خواست برای شرکت در انتخابات به کنگره بروند، به پایتخت امریكا حمله كردند. یک زن بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز در شورش ها به دلایلی که مربوط به خشونت نبود، جان خود را از دست دادند. پایتخت متحمل خسارات مادی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала