کشف جدید دانشمندان/کاهش وزن در خواب

CC0 / Pixabay / کاهش وزن در خواب
کاهش وزن در خواب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیمی از دانشمندان جاپانی در طی یک مطالعه روشی را برای کاهش وزن در خواب پیشنهاد نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نتایج مطالعه ای که در مجله Nutrients منتشر شد، دانشمندان دانشگاه تسوکوبا در جاپان دریافتند که نوشیدن دو پیاله چای اولانگ در روز باعث تجزیه چربی در هنگام خواب می شود.

چای اولانگ ترکیبی از خواص چای سبز و سیاه است ، علاوه بر این ، این چای حاوی کافئین است که به نوبه خود بر متابولیسم انرژی تأثیر داشته و ضربان قلب را افزایش می دهد. تأثیر چای اولانگ بر انرژی و متابولیسم چربی در گروهی از داوطلبان سالم مورد بررسی قرار گرفت.

قبل از خواب چه میتوان خورد و چه نخورد - اسپوتنیک افغانستان
قبل از خواب چه میتوان خورد و چه نخورد

در نتیجه، دانشمندان دریافتند که این نوشیدنی 20 در صد بیشتر از دیگر نوشیدنی ها در گروه کنترل باعث تحریک تجزیه چربی شد. اولونگ حتی هنگامی که شرکت کنندگان این مطالعه در خواب بودند به کار خود ادامه داد.

گفتنی است که چای اولانگ را می توان یکی از متفاوت ترین چای های موجود به حساب آورد که دارای یک طعم خاص و ویژه است، این چای برای اولین بار در کشور چین تهیه شد و بخاطر مزه متفاوتش با چای سیاه و سبز شناخته شد.

می توان گفت چای اولانگ نه چای سیاه است نه چای سبز و بخاطر طرز تهیه آن که بسیار متفاوت می باشد از هر دو این چای ها مجزا می باشد.

بنابر این افرادی که  در حال حاضر برنامه کاهش وزن را در برابر خود قرار داده اند، فراموش نکنند که چای اولانگ را به عنوان نوشیدنی روزانه خود مصرف کنند. این چای  با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی و پلی فنول که می تواند آنزیم های خاصی را برای تقویت عملکرد سلول های چربی بهینه کند و به یک راه حل طبیعی برای کاهش وزن تبدیل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала