کشف یک موتر حامل بمب و تسلیحات در روز ناآرامی‌ها در کنگره امریکا

© REUTERS / Leah Millis کشف یک موتر حامل بمب و تسلیحات در روز ناآرامی‌ها در کنگره امریکا
کشف یک موتر حامل بمب و تسلیحات در روز ناآرامی‌ها در کنگره امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانۀ‌ امریکایی به نقل از دادستانی امریکا از کشف یک موتر با تسلیحات در نزدیکی واشنگتن خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی-2 به نقل از دادستانی امریکا از کشف یک دستگاه موتر با 11 نوع وسیله منفجره و سلاح گرم در نزدیکی واشنگتن و بازداشت صاحب آن خبر داد.

مادورو: دست اندرکاران یورش به کنگره از همان افرادی بودند که به عراق، لیبی و افغانستان یورش بردند - اسپوتنیک افغانستان
مادورو: دست اندرکاران یورش به کنگره از همان افرادی بودند که به عراق، لیبی و افغانستان یورش بردند

طبق گزارش این شبکه تلویزیونی، موتر پیکاپ کشف شده متعلق «لونی لروی کافمن» 70 ساله بود که در نزدیکی باشگاه ملی جمهوری‌خواهان در نزدیکی ساختمان کنگره قرار داشت.

این موتر علاوه بر بمب های دست ساز، حاوی یک اسلحه تهاجمی ام4 ، یک تفنگچه و غیره بود. این فرد بازداشت شده و به جرم نگهداری اسلحه گرم ثبت نشده و به حمل بدون مجوز اسلحه متهم شده است.

پیش از این گزارش شده بود که روز حمله به کنگره امریکا دو بمب در نزدیکی مقرهای کمیته ملی دموکرات‌ها و کمیته ملی جمهوری‌خواهان کشف شده و تحقیقات برای یافتن مظنونین همچنان ادامه دارد.

یادآوری می‌کنیم که در ششم جنوری طرفداران دونالد ترامپ رئیس‌جمهور برحال امریکا، به ساختمان کنگره این کشور یورش بردند و سالون سنا را محاصره کردند. در نتیجهٔ این اعتراضات، جلسه‌یی که قرار بود نتایج انتخابات را تایید کند نیمه‌تمام ماند. بر اساس این نتایج انتخابات دونالد ترامپ انتخابات را به جو بایدن باخته است اما از پذیرش نتایج سر باز می‌زند. پس از پایان این اعتراض خشونت‌بار که کشته و زخمی نیز بر جای گذاشت، کنگره امریکا این نتایج را تایید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала