Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گلادباخ 3 – بایرن 2؛ تیم فلیک دفاع‌کردن بلد نیست

© REUTERS / POOLBayern Munich's Thomas Muller reacts, following the resumption of play behind closed doors after the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Bayern Munich's Thomas Muller reacts, following the resumption of play behind closed doors after the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و فاتح سه گانه‌ی فصل گذشته در دیداری خارج از خانه در شرایطی که دو بر صفر از حریفش پیش بود، تن به شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌ی پانزدهم از رقابت‌های بوندسلیگا، بوروسیا مونشن گلادباخ در ورزشگاه خانگی خود به مصاف بایرن مونیخ رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه‌ی 3 بر 2 این تیم را شکست دهد.

باواریایی‌ها ابتدا دو گل به مونشن گلادباخ زدند اما در نهایت سه گل دریافت کردند تا کامبک خورده باشند. اکنون این احتمال وجود دارد که بایرن مونیخ صدر جدول را از دست بدهد.

کامبک خوردن مردان هانسی فلیک در هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا می‌تواند اتفاق قابل توجهی باشد چرا که آن‌ها ابتدا دو گل توسط رابرت لواندوفسکی و لئون گورتسکا به ثمر رساندند و شروع خوبی در نیمه‌ی اول بازی داشتند اما این شروع خوب زیاد به طول نینجامید و در همان نیمه‌ی اول گلادباخ دو گل به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.

View this post on Instagram

A post shared by Bundesliga (@bundesliga)

در نیمه‌ی دوم به نظر می‌رسید که مونشن گلادباخ روحیه‌ی بالاتری برای تکمیل کردن کامبک و بازگشت به بازی دارد و در نهایت موفق هم شد و توانست گل سوم را هم به ثمر برساند تا با نتیجه‌ی سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را بدست بیاورد.

در هر صورت اکنون بایرن مونیخ ممکن است صدر جدول را از دست بدهد و لاپیزیگ شانس رسیدن به جایگاه نخست را دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала