Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنگ رئال با لالیگا ادامه دارد

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخلاف چیزی که همه‌گان می‌دانند روابط رئال مادرید با لالیگا اصلاٌ خوب نیست.

به گزارش اسپوتنیک،  روزنامه مارکا، سفر به پامپلونا و بازی مقابل اوساسونا در شرایطی که مساعد نبود، باعث شد تا فاصله رئال مادرید با صدر جدول بیشتر شود.

این بازی در حالی به اتمام رسید که پس از آن، زیدان و تیبو کورتوا به برگزاری بازی در چنین شرایطی اعتراض داشتند. این فصل با اعتراض کهکشانی ها به عدم پخش صحنه های بحث برانگیز در تلویزیون شروع شد و بعد از آن به کمک داور ویدئویی و تقویم بازی ها رسید؛ تا دیشب (شنبه) که بازی سفیدپوشان لغو نشد. 

در سال های اخیر، بین مسئولان رئال مادرید و لالیگا شکاف ایجاد شده و اختلاف نظر بسیاری بین طرفین دیده می شود. در آخرین مراسم مجلس نمایندگان، فلورنتینو پرز خواهان برگزاری سوپرلیگ اروپا شد اما خاویر تباس، رئیس لالیگا شروع به انتقاد از پرز کرد و گفت: 

"به نظر می رسد که رئیس باشگاه رئال مادرید بسیار حواس پرت است و باید در مورد سوپرلیگ اروپا بیشتر اطلاعات کسب کند. به پرز برای حمایت از سوپرلیگ مشکوکم اما در صورت حقیقت داشتن ماجرا، او باشگاهش را نابود می کند. اکثر باشگاه های اسپانیایی از جمله اتلتیکو مادرید با تشکیل سوپرلیگ مخالف هستند."

علاوه بر این ها، رئال مادرید به صحنه ها و تصمیمات VAR هم اعتراض دارد. سفید پوشان معتقدند که در همین فصل جاری، بسیاری از بازی ها، اگر صحنه های مشکوک دوباره پخش می شد، ممکن بود نتایج فرق کند.

​ فلورنتینو پرز اعلام کرد بود که در لالیگا صحنه هایی هست که مسئولان پخش تلویزیونی لالیگا، این صحنه ها را به ضرر کهکشانی ها تکرار نمی کنند و رفتار آنها با رئال مادرید نسبت به سایر تیم های این کشور متفاوت است.

خاویر تباس باز هم جواب فلورنتینو پرز را داد و گفت:

"اگر او فکر می کند که آنها بی طرف نیستند، امکانی در کنترل تلویزیون وجود دارد که او می تواند بازی را از شبکه رسمی رئال مادرید تماشا کند؛ آنها مطمئناً بی طرف تر هستند!"

اما قبل از همه این ها، کهکشانی ها به تقویم پیچیده بازی ها که نشان می دهد، رئال مادرید فرصت کمتری برای استراحت نسبت به رقبا دارند.

نقطه اوج این مسئله به تابستان گذشته (فصل 2019/20) برمی گردد که بین بازی ختافه و اتلتیک بیلبائو، سفید پوشان در 64 ساعت دو مسابقه سنگین داشتند. در مجموع، در هفته های پایانی آن فصل بعد از قرنطینه، رئال مادرید 135 ساعت کمتر از بارسلونا استراحت کرد. 

تمام این اتفاقات، جنگی را بین فلورنتینو پرز و خاویر تباس راه انداخته و رابطه این دو تقریبا سازش ناپذیر شده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала