Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال هرگز درخواست تعویق بازی را نداد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در تازه‌ترین مورد اعلام شده که رئال مادرید هرگز رسماً درخواست تعلیق بازی با اوساسونا را نکرده بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان پس از از دست دادن رئال مادرید در پامپلونا عصبانی شد و اظهار داشت که این بازی باید برگزار نمی‌شد اما این نظر با اقدامات باشگاه همسو نیست.

زیرا رئال هرگز به طور رسمی درخواست تعلیق بازی را نکرد. آنها می‌توانستند با درخواست به فدراسیون فوتبال اسپانیا خواستار به تعویق افتادن بازی شوند اما این کار را نکردند.

"امیلیو بوتراگوئنو" پس از بازی که اظهار نظرهایش با "تونی کروس" همراه بود به دلیل این‌که ستاره آلمانی شرایط را مقصر ندانست و گفت: "شرایط پیرامون بازی همان است که وجود دارد اما من فکر می‌کنم تیم به خوبی سازگار نشد."

آنچه رئال مادرید درخواست کرد این بود که بازی را به ساعت 16:15 به وقت اروپا انجام دهد. لالیگا، به دلیل برنامه ریزی یک ماهه بازی و توجه به حقوق تلویزیون اما این موضوع را نپذیرفت.

تیبو کورتوا فقط یکی از بازیکنانی بود که از اتفاقات ناراضی بوده و حتی شرایط سفرشان را خوب عنوان نکرد.

این دروازه‌بان گفت: "ما از یک باند یخ زده پرواز کردیم، فکر نمی‌کنم این ایمن باش."، اگرچه ادعاهای او توسط AENA و IBERIA رد شده، آنها توضیح داده‌اند که هواپیما فقط زمانی پرواز می‌کند که همه شرایط اجازه دهد با خیال راحت این کار شود. این تصمیم خود رئال مادرید بود که بعد از پیشنهاد لالیگا برای سفر زودتر از پرواز شنبه‌اش، بعد از ظهر جمعه پرواز کنماید.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جنگ رئال با لالیگا ادامه دارد

از بعد از ظهر جمعه بین رئال مادرید و لالیگا تماس برقرار بود.

شکایت بازیکنان در حالی‌که در باند هواپیما نشسته بودند، پشت سر هم دیگر مطرح می‌شد. اضطراب از انتظار و هوا بیشتر شد و آنها به شدت نگران بودند.

مسئولان این باشگاه با لالیگا در تماس بودند و همه احتمالات در نظر گرفته شد. لالیگا پیشنهاد کرد که آنها به والدبباس برگردند و صبح شنبه دوباره پرواز را انجام دهند اما شرکت هواپیمایی گفته بود که پرواز در عرض یک ساعت انجام می‌شود بنابراین آنها ماندند. از روز جمعه تا پایان بازی دو طرف در تماس مداوم بودند، بنابراین لالیگا از آنچه اکنون منتشر شده متعجب است زیرا آنها قبلاً عصبانیتی را از طرف این باشگاه احساس نکردند.

 

رئال مادرید می‌دانست که این بازی باید روز شنبه انجام شود، زیرا تعلیق آن منجر به ازدحام بازی‌ها در پایان فصل می‌شد اما زیدان و بازیکنانش عقیده یکسانی ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала