سازمان صحت در شرایط اضطراری از Sputnik V استفاده خواهد کرد

© Sputnik / Marina Al-Sha'lanواکسن روسی کرونا «اسپوتنیک وی»
واکسن روسی کرونا «اسپوتنیک وی» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عنقریب اولین نشست مشورتی سازمان جهانی صحت در مورد استفاده از واکسین Sputnik Vروسی دایر خواهد شد.

سرگئی گلاگولف ، وزیر صحت عامه روسیه اظهار داشته است که، اولین مشاوره های تخصصی سازمان صحت جهانی در مورد اجازه استفاده در شرایط اضطراری واکسین Sputnik V در بیستم جنوری انجام می شود.

 WHO:«چرا امریکا و روسیه مانند زمان جنگ سرد با هم بالای واكسن متحدانه کار نه کنند؟»  - اسپوتنیک افغانستان
WHO:«چرا امریکا و روسیه مانند زمان جنگ سرد با هم بالای واكسن متحدانه کار نه کنند؟»

پیش از این، الکسی کوزنتسوف، دستیار وزیر صحت عامه روسیه به اسپوتنیک گفت که قرار گرفتن در لیست واکسین ها برای استفاده در شرایط اضطراری توسطWHO ، ثبت واکسین در کشورهای خارجی را ساده تر می کند، و همچنین فرصت های را برای تهیه واکسین در چارچوب برنامه های بین المللی از جمله، از طریق WHO و یونسکو تهیه ادویه تحت حمایت سازمان ملل ایجاد می کند.

گلاگولف افزود: "اولین مشاوره های تخصصی سازمان صحت جهانی در مورد استفاده از واکسین Sputnik V  برای به دست آوردن وضعیت مجوز استفاده در شرایط اضطراری در بیستم جنوری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد".

توصیه شده WHO برای روشهای ساخت خوب و روشهای کلینیکی مناسب برخوردار هستند.

 دیمیتری کولیش، استاد مرکز کارآفرینی و نوآوریSkoltech ، در بحث آنلاین " چه خبر از مسابقه ساختن واکسین است؟" که توسط Harvard Club of Russia برگزار شده است، گفت: مسابقه واکسین علیه ویروس کرونا در جنوری 2021 به اوج خود می رسد.

دیمیتری کولیش گفت: "اگر ما در مورد مسابقه (برای ایجاد واكسین موثر علیهSARS-CoV-2 ) صحبت كنیم، اوج آن در اوایل جنوری 2021 اتفاق می افتد، زمانی كه همه شروع به مقایسه تاثیرمنفی آن می كنند."

به گفته وی، اولین گزارش ها در مورد مرحله سوم آزمایشات تعدادی از واکسین ها از جمله اسپوتنیک Sputnik V باید تا این زمان منتشر شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала