Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آبراموویچ حتی به من هم رحم نمی‌کند

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد اسطوره دوران بازیگری و سرمربی فعلی تیم فوتبال چلسی، در حاشیه‌ی امنیت برای عدم اخراج وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، فرانک لمپارد می‌گوید حضور آبراموویچ در چلسی در سال 2003 باعث ساخته شدن زندگی حرفه‌ای او به عنوان بازیکن شد اما رابطه خوب شخصی با او تاثیری روی تصمیمات مرد روسی نخواهد داشت.

هافبک سابق چلسی در طول اولین دهه حضور آبراموویچ در استمفوردبریج دوران درخشانی را با این تیم سپری کرد و در سال ۲۰۱۹ بار دیگر و این بار به عنوان سرمربی به باشگاه برگشت.

لمپارد در اولین فصل حضورش روی نیمکت عملکرد درخشانی داشت و این فصل با هزینه 220 میلیون پوندی برای بازیکنان جدید انتظارات بالا رفت اما قبول 4 شکست در 6 بازی باعث شده که چلسی به رده نهم جدول رده بندی سقوط کند و شرایط لمپارد در تیم متزلزل شود.

​ این مربی جوان به خوبی می‌داند که رابطه‌اش با آبراموویچ  تاثیری روی تصمیمات او نخواهد داشت.

 او در این باره گفت: " باید به این نکته اشاره کنم که حضور مالک باشگاه در آن سال‌ها باعث ساختن زندگی حرفه‌ای من شد. شاید به تیم دیگری می‌رفتم یا هر اتفاقی برایم رخ می‌داد اما خوشبختانه در باشگاهی بودم که چنین مالکی داشت و چهره آن و زندگی من را تغییر داد. اما فکر نمی‌کنم این موضوع تاثیری در شرایط فعلی داشته باشد. کاری که سال گذشته کردیم خیلی خوب بود اما الان هم باید درخشش را تکرار کنیم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала